Hansy Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg og fadern har prøvd nye alfa 159 i hele dag,og selvfølgelig så ble den noen bilder. Legger ut de beste for å få kommentarer: Resten er her: http://s39.photobucket.com/albums/e192/Hkeinan/Bilder%20jeg%20har%20tatt/Alfa%20159/?sc=1&multi=7&addtype=local&media=image Kommentarer?Negative som positive er velkomne.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 fronten er tøff og veldig sint! men er noe jeg ikke liker med den likevel...mulig navnet på den..ikke vet jeg...klarer liksom ikke å stole på en slik bil! aldri prøvd en men...! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Eg tykje at Alfa Romeo er vanleg vis stygt. Men denne her er grueleg rå! Eg kunne faktisk tenkt meg ein sånn. ;) Korleis er den å kjøyre, Hansy? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Denne er veldig rå ja,synd det kun var en 1,9 jtd 8v motor på 120 hk,fordelt på rundt 1700kg tror jeg. Føltes veldig godt at den var tung,pga litt slappe kjøreegenskaper,den hadde veldig bra komfort,og er nok mer komfortcruiser enn andre alfa som er mest sport. Men jeg la ut denne tråden for å få kritikk på bildene,vet de ble utrolig hakkete uten at jeg skjønner hvorfor,mulig noe galt med photobucket?Er helt OK på pcen min i mine dokumentert.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Kjørte en eller annen Alfa Romeo da jeg var i Frankrike sist sommer. Var en 2-liter med det såkalte T-spark-systemet. Noen som vet hva T-spark egentlig er forresten? Poenget mitt var at den var herlig å kjøre. Lå godt på veiene. Men har aldri helt funnet ut om jeg liker denne noe spesielle plasseringen av skiltet, eller synes det er stygt. EDIT: Bør kanskje legge til at den Alfaen du viser til her var nydelig. Likte ikke helt ræva, men spesielt fronten var knall. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har vel ikke så veldig mange andre valg? Kan ikke akkurat kline det over den pene grillen...! Men nok off topic: Synes bildene dine var veldig fine, bra vinkler. Ble kanskje litt blasse? pga det sterke lyset..? Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Klar over det med at det er en grunn til at skiltet er slik, men det ser fortsatt litt merkverdig ut. Anyway, hvilken motor satt i denne herligheten da? Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Dezvipe:Mulig dette var en 147 (liten småbil,golftype) eventuelt en 156 (sedan),t.spark står for twin spark,dvs at det er 2 tennplugger pr. sylinder. I denne vi testa var det en 1,9 jtd 8v motor på 120hk,les litt ovenfor :) Carfreak!:Takker for kommentar på bildene,var veldig skarpt lys der,midt på dagen.Og helt enig,feil og kline den over grillen,men kan jo feste den under fangeren,men da er det lett å mose det av :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg