Gå til innhold

Alfa Romeo 159

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg og fadern har prøvd nye alfa 159 i hele dag,og selvfølgelig så ble den noen bilder.

Legger ut de beste for å få kommentarer:

alfa1591.jpg

Alfa1592.jpg

alfa1594.jpg

Resten er her: http://s39.photobucket.com/albums/e192/Hkeinan/Bilder%20jeg%20har%20tatt/Alfa%20159/?sc=1&multi=7&addtype=local&media=image

Kommentarer?Negative som positive er velkomne..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fronten er tøff og veldig sint! men er noe jeg ikke liker med den likevel...mulig navnet på den..ikke vet jeg...klarer liksom ikke å stole på en slik bil! aldri prøvd en men...!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er veldig rå ja,synd det kun var en 1,9 jtd 8v motor på 120 hk,fordelt på rundt 1700kg tror jeg.

Føltes veldig godt at den var tung,pga litt slappe kjøreegenskaper,den hadde veldig bra komfort,og er nok mer komfortcruiser enn andre alfa som er mest sport.

Men jeg la ut denne tråden for å få kritikk på bildene,vet de ble utrolig hakkete uten at jeg skjønner hvorfor,mulig noe galt med photobucket?Er helt OK på pcen min i mine dokumentert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte en eller annen Alfa Romeo da jeg var i Frankrike sist sommer. Var en 2-liter med det såkalte T-spark-systemet. Noen som vet hva T-spark egentlig er forresten?

Poenget mitt var at den var herlig å kjøre. Lå godt på veiene. Men har aldri helt funnet ut om jeg liker denne noe spesielle plasseringen av skiltet, eller synes det er stygt.

EDIT: Bør kanskje legge til at den Alfaen du viser til her var nydelig. Likte ikke helt ræva, men spesielt fronten var knall.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dezvipe:Mulig dette var en 147 (liten småbil,golftype) eventuelt en 156 (sedan),t.spark står for twin spark,dvs at det er 2 tennplugger pr. sylinder.

I denne vi testa var det en 1,9 jtd 8v motor på 120hk,les litt ovenfor :)

Carfreak!:Takker for kommentar på bildene,var veldig skarpt lys der,midt på dagen.Og helt enig,feil og kline den over grillen,men kan jo feste den under fangeren,men da er det lett å mose det av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider