Elltho Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ..som topic, går det bra med 205/50-15" på 40mm senk? Eller kommer det til å subbe? Er til en 91mod golf2 TD.. -Thomas- Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 på min golf går det heelt fint! Spørs jo litt på et på felgene men... 40mm senk er sånn golfen burde kommet orginalt spør du meg... :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 40/40 går fint, men er for høyt.. Gå heller for 60/40, er mulig å godkjenne de i vognkortet (på orginale dempere) MYE penere, vil ikke få noe problem med at den subber heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Nok en gang, det er ikke bare dekkdimensjon/senk som teller. Kommer veldig ann på ET på felgen også. Og at du får godkjent senkefjører på originaldempere har jeg vondt for å tru. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 40/40 fjører får man godkjent på orginaldempere.. Var jo en her som la ut vognkortet med godkjent 60/40, ganske sikker på at det er orginaldempere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 mener ET'n er 35... er forresten Dezent cup 7x15.. hmm, synest 60mm høres vell mye ut med de dekka.. hadde jeg hatt 195/50 hadde det vell gådd bedre.. Får vel satse på en 40/40 senk da.. selv om den blir ufint lav bake iforhold til fremme.. Takker for innspill! :) -Thomas- Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Tror man kan senke 80mm før man må gjøre noe med hjulbuene fremme.. (rett meg om jeg tar feil) Men, 40/40 er jo greit nok.. Mye bedre enn orginalt iallefall:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ikke noe problem å få godkjent 40\40 på orginale dempere ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hvordan farge er det på originaldempera? er de gule, har jeg godkjent 60/40 med originale... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Tror ikke orginale er gule.. Mine orginale er sorte.. Sikkert mange som leverer gule dempere, Koni og Bilstein som jeg kommer på i farten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Uansett, om du så får godkjent senkefjører på originaldempere, så er ikke dette noe godt å kjøre med. Behagelig og ganske godt ei stund, helt til demperene begynner å bli slitt. Om du har råd til nye dempere 2-3 ganger hvert år, så er det jo fint. Men du sparer mye på å gjøre det ordentlig først som sist, samt at da blir bilen mye bedre å kjøre med. Når det gjelder felgene og senk, så vil du nok ikke møte på noen problemer med ET'en og bredde på dekk/felgstørrelse. Hadde gjort mye med utseendet og spaca de ut til ET 20-25, men da er det jo mulig du blir oppleven litt subbing i ny og ne. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg