haddis Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har tenkt å ta en oljeskift på bilen (samt skifte oljefilter) Da lurer jeg på hva slags olje som er lur å bruke. Idag bruker jeg halvsyntetisk olje. Men kan jeg gå over til helsyntetisk? Bilen det er snakk om er en BMW 318i M40 Takker alle for hjelp :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 BMW anbefaler Castrol til sine biler (står Castrol på oljepåfyllingslokket på enkelte også) Castrol TXT er en god olje for en grei penge! Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 BMW anbefaler Castrol til sine biler (står Castrol på oljepåfyllingslokket på enkelte også) Castrol TXT er en god olje for en grei penge! Har sett dem har det på tilbudd på mekonomen :D 299 eller 399 for 4 liter Men blir det sundere vist jeg går over fra halvsyntetisk olje til helsyntetisk olje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Castrol gtx tror jeg den heter, er det man skal ha på bmwèn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har sett dem har det på tilbudd på mekonomen :D 299 eller 399 for 4 liter Men blir det sundere vist jeg går over fra halvsyntetisk olje til helsyntetisk olje? er bedre å bruke helsyntetisk istand får halvsyntetisk ja Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 er bedre å bruke helsyntetisk istand får halvsyntetisk ja Flotters! Da brommer jeg opp på mekonomen etter jobb! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Helsyntetisk har bedre rense effekt en halvsyntetisk,ok å bruke på nyere biler med minimalt med sot og slagg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg