vwsportz Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hadde satt kjempestor pris på om noen kunne gi meg noe info om g40 motor alt av interesse Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 hva lurer du på da ? Søk på nettet der finner du det meste.. Ønsker du å kjøpe en g40 motor har jeg liggendes en og to Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Og ønsker du å kjøpe hele bilen så er min muligens tilsalgs snart grunnet lengre opphold i utlandet. Send gjerne en PM :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Og ønsker du å kjøpe hele bilen så er min muligens tilsalgs snart grunnet lengre opphold i utlandet. Send gjerne en PM :) skal du selgan allerede, du har jo nesten ikkje fått prøvdan etter trimming :) Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Og ønsker du å kjøpe hele bilen så er min muligens tilsalgs snart grunnet lengre opphold i utlandet. Send gjerne en PM :) prisen da?? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg