Erlend18 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har fått en stygg skranglelyd fra forstillinga?:hvaskjera Høres rimelig godt når jeg kjører på brostein og ujevnt underlag.. Men hører det også når jeg kjører på asfalt, men da bare en svak tikking:oohh Det rare er at når jeg bremser så forsvinner lyden:hvaskjera Har kikka under bilen selv, men fant ikke ut noe.. Alt satt fast og fint.. Noen som har peiling på hva dette kan være?:) Takker for svar:) Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Tja, foringer kanskje? Kan godt tenkes det er det :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Tja, foringer kanskje?Kan godt tenkes det er det :well Rart det isåfallhmmmmmmmmm Alle foringer i hele understellet ble byttet på august i fjor sommer.. Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Da kan det nok ikke være det da. Må være enten fjærbeinslager, kuleledd, endeledd eller stabilisatorstag. Det er jo nesten alle delene forstillingen består av så ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg