Hornbæk Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Etter massivt press fra unge Brandtenborg er det nå på tide å legge ut en tråd om golfen min!! Det er en 83-modell, 1,6 l med automatgir! Den har levd sine glade dager hos en gammel gubbe i Kongsvinger traktene! Gubben har ikke brukt bilen mye da den har rusla 108.000km! Regner med han har brukt den til og fra Felleskjøpet, og den lokale Joker butikken! Av planer er det ikke altfor mye! Men et senkesett og noen greie alu hjul hadde gjort mye! Grillen som satt på den var forferdelig stygg! Den hadde hvit vw logo! Hva for en idiot har lakka den hvit??? Bytta til en cab grill med grillist!! Men nå om dagen er første prioritet bremsene! Den spruter bremsevæske ut av en greie ved bakhjulet!! Har ikke peiling på hva det er, men det kan sammenlignes med melkespruten fra en pupp på et ammende kvinnemenneske!! Her er noen fotografier av klenodiet!!! Får vel oppdatere denne tråden etterhvert som jeg gjør ting med brakka! :D Siter Audi a4 1,8 -96 (konebil) Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke) VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre) VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil) Brendereup 1205 -98 (dukkevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jada, få den ned på jorda så blir den respektabel! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornbæk Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jada, få den ned på jorda så blir den respektabel! :cool: Planen er der, men bremsene i første omgang!! Siter Audi a4 1,8 -96 (konebil) Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke) VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre) VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil) Brendereup 1205 -98 (dukkevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Glemt å skru igjen lufteventilen? :p Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 looking good ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornbæk Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Glemt å skru igjen lufteventilen? :p Tja...si det!! Det sitter en sak omtrent ved jekkfestet, det er og en fjær der! Der spruter det ut! Har bladd i haynes boka, men finner ingenting der! Skal se om jeg får tatt et bilde ved lysets fremtreden!! Siter Audi a4 1,8 -96 (konebil) Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke) VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre) VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil) Brendereup 1205 -98 (dukkevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Var ikke du ute å sklei med denna tidligere i kveld? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det er bra Marius! Endelig en tråd om bilen din!! Jippi! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Var ikke du ute å sklei med denna tidligere i kveld?Tommy Vi var ute en liten tur i det lokale strøket! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Tja...si det!! Det sitter en sak omtrent ved jekkfestet, det er og en fjær der! Der spruter det ut! Har bladd i haynes boka, men finner ingenting der! Skal se om jeg får tatt et bilde ved lysets fremtreden!!Bremserøret bakover er skjøtet over i en slange ved bakakselen som igjen er skjøtet i bremserøret på bakakselen. Kan kanskje høres ut som om det er denne slangen som er lekk hos deg. Ny slange koster ikke stort på biltem/meca/mekonomen. Lykke til Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Siden dette er en bil med automat og du snakker om ei fjær vil jeg tippe at det er i området rundt lasteventilen at det lekker (om det ikke er selve slangen, som mannen før meg foreslo). Enten er det snakk om selve ventilen, eller at ett/flere bremserør prøver å fortelle deg at det er på tide med litt fornyelse. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornbæk Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Siden dette er en bil med automat og du snakker om ei fjær vil jeg tippe at det er i området rundt lasteventilen at det lekker (om det ikke er selve slangen, som mannen før meg foreslo). Enten er det snakk om selve ventilen, eller at ett/flere bremserør prøver å fortelle deg at det er på tide med litt fornyelse. Det kan stemme bra!! Var en annen kar som nevnte denna lasteventilen!! Aldri vært borti den før! Men takker for tipsene, skal sjekke videre ut i fra dem!! Siter Audi a4 1,8 -96 (konebil) Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke) VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre) VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil) Brendereup 1205 -98 (dukkevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Bilen din trenger felger!!! Du kan kjøpe disse! 2000 kr så er de dine! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectrababe Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Det var på tide at du lagde en tråd nå. Vi har jo mast på deg lenge. Men nå er det vel på tide og begynne og gjøre noe på bilen eller? Siter 98' Opel Vectra B Les om bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Takk for en artig tur i eneren i kveld Marius... vel og merke med bremser denne gang... :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg