Brandtenborg Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Takk for en artig tur i eneren i kveld Marius... vel og merke med bremser denne gang... :thanks Ånei!!!! Har du kommet deg inn her og nå a?? Off! Hehe! Neida!! Var koselig det! Egentlig var det på tide! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Har nok vært her inne lenge jeg brandtenborg men har ikke funka og logge inn en stund... ble bra med hjula på nye bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Har nok vært her inne lenge jeg brandtenborg men har ikke funka og logge inn en stund... ble bra med hjula på nye bilen... Ok! Ta en titt på tråden min om Passaten! Der legger jeg ut alt jeg gjør med den! Du finner link til tråden i signaturen min! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornbæk Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Takk for en artig tur i eneren i kveld Marius... vel og merke med bremser denne gang... :thanks Hehe...ja det var en gøyal tur!! Takk for at du fiksa bremsene, så vi fikk lagd noen spor etter oss!! Siter Audi a4 1,8 -96 (konebil) Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke) VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre) VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil) Brendereup 1205 -98 (dukkevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Skjer det noe mer her eller??? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det har endelig skjedd noe!!! Bilen har blitt min! Hurra for meg!!! Jippi! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg