Gå til innhold

komme til ved høyttalerne i golf2

Ranger emnet


vw-vegard

Anbefalte innlegg

noen som har et godt tips når man skal installere 3,5" coax i dashen på golf mk2?

 

som dere ser på bildet under er det lite plass å jobbe på ettersom de ligger helt opp etter vinduet :P hvordan får man f.eks trekt kabler derfra og ned?

 

spm-5.jpg

høyttalerne altså de øverst til høyre..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av den hylla under hanskerommet. Da har du hvertfall kommet langt :) Den er festet med 5 skruer tror jeg det er. Kommer til myyye bedre med den borte. Høytalergrillen får du av ved å pirke løs den lille biten til høyre i front på dekselet. Der sitter det en skrue. Så drar du bare dekselet til deg å vips du har god plass til å trekke kabel. Kommer fortsatt til å være trangt men alt går med litt godvilje sombrero

99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv

x 89' VW Golf GL

x 84' VW Golf CL

x 86' Ford Orion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillen får du av ved å vippe av den lille firkanten i fremkant på hver grill, der finner du en stjerneskrue. Så kan du gjøre som nevnt her, demontere hylla under hanskerommet, da kommer du fint til å får trekt kabel.

 

Edit: alt var visst nevnt over her:)

 

PS: ikke lag en ny tråd for hvert spørsmål du har vedrørende din golf og stereo. Hold deg til èn tråd og post alt du lurer på der. Alle dine tråder vil bli slettet av moderator hvis de ser at du poster nye tråder for hvert spørsmål....just a friendly advice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der vil jeg være sterkt uenig for jeg prøvde å få nedi ett sett med 4" coax fra sony med små magneter på å de passet akkurat ikke. 3,5" skal skli rett nedi etter det jeg har fått med meg hvertfall.

99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv

x 89' VW Golf GL

x 84' VW Golf CL

x 86' Ford Orion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de var 4,noe, og røska ut litt av det dempematerialet eller hva nå som var nedi der, da passa det greit. Var ikke spesielt dype. De ligger i boden, gidder ikke gå ned og sjekke størrelsen.

 

Men du får prøvemontere hvis du har høytallere, så ser du fort om det passer eller ikke :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår