vw-vegard Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 noen som har et godt tips når man skal installere 3,5" coax i dashen på golf mk2? som dere ser på bildet under er det lite plass å jobbe på ettersom de ligger helt opp etter vinduet :P hvordan får man f.eks trekt kabler derfra og ned? høyttalerne altså de øverst til høyre.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Skru av den hylla under hanskerommet. Da har du hvertfall kommet langt :) Den er festet med 5 skruer tror jeg det er. Kommer til myyye bedre med den borte. Høytalergrillen får du av ved å pirke løs den lille biten til høyre i front på dekselet. Der sitter det en skrue. Så drar du bare dekselet til deg å vips du har god plass til å trekke kabel. Kommer fortsatt til å være trangt men alt går med litt godvilje sombrero Siter 99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv x 89' VW Golf GL x 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Grillen får du av ved å vippe av den lille firkanten i fremkant på hver grill, der finner du en stjerneskrue. Så kan du gjøre som nevnt her, demontere hylla under hanskerommet, da kommer du fint til å får trekt kabel. Edit: alt var visst nevnt over her:) PS: ikke lag en ny tråd for hvert spørsmål du har vedrørende din golf og stereo. Hold deg til èn tråd og post alt du lurer på der. Alle dine tråder vil bli slettet av moderator hvis de ser at du poster nye tråder for hvert spørsmål....just a friendly advice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 okey thnx, ikke brukt detta såå mye så :p Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Synes huske jeg fikk 4,5toms toveis høytallere til å passe fint under der på gamlebilen. Passe skjult og ble bra lyd, med minimal tilpassing. Var det eneste som var igjen etter at bilen min ble renska av en eller annen idiot.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Der vil jeg være sterkt uenig for jeg prøvde å få nedi ett sett med 4" coax fra sony med små magneter på å de passet akkurat ikke. 3,5" skal skli rett nedi etter det jeg har fått med meg hvertfall. Siter 99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv x 89' VW Golf GL x 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 det har jeg hørt også. håper det stemmer bra =) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Tror de var 4,noe, og røska ut litt av det dempematerialet eller hva nå som var nedi der, da passa det greit. Var ikke spesielt dype. De ligger i boden, gidder ikke gå ned og sjekke størrelsen. Men du får prøvemontere hvis du har høytallere, så ser du fort om det passer eller ikke :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg