Eiriken Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 69 142 med eiker 17" kom gjerne med komentarer og forslag på hva som kan gjøres:well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Den var bare feet!Hva med snowcaps?det er et "scoop" man monterer over rillene mellom frontrute og panser...Gidder du å legge ut flere bilder?:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Fin bil:) Personlig mener jeg at volvo merket i grillen bør være der. Blir så store åpninger i den grillen der... Ellers synes jeg den kunne vært lavere. Har du bilder bakfra? Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Synes den er passe lav jeg, vet ikke hvor mye den er senket. Står godkjent i vognkortet, står sikkert der. R-sport fjærer! Kommer noen flere bilder her, skal gjøre litt "shining" innvendig, ser litt rånette ut der nå. 12" ratt og 225/45/17. tung på styringen ja:well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Sport Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 heihei. gamlebilen min det der. var gul når jeg hadde den da.:p feit bil ja! fornøyd med bilen eller? Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hehe.. fint at du kjenner igjen den da. så noen antydninger til noe gult på den ja, du som har montert gul girkule med edderkopp i og eller? Storfornøyd med bilen, morsomt å få positive tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hei hei vælkommen i veteran gjængen nice grønn farge vurderte sånn på min bil hva slaks planer har du for den ?? Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Soting av ruter, mer trenger du ikke. Kanskje litt lavere, men den skal vel brukes og. Uten at jeg vet hvor mye fartsdumper det er der du bor.. Hvite compomotive kanskje også? Mer planer da? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Takk takk folkens! Blir vel soting av siderutene bak, vet ikke om jeg skal ta siderutene foran, blir litt ekkelt å kjøre når det er litt mørkt da kanskje. Hvite compomotive har gjort seg, men får duge med eiker i sommer. Skal bytte ut rattet med et 12" luisiratt jeg har liggende, finere det en det som står der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Lurer bare på om det er benga eller skikkelig lakk som er brukt? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Skikkelig lakk ja, ikke noe benga jalla lakk her nei. Egentlig ganske ok lakkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ok,hehe,måtte bare få det bekreftet...den ser veldig bra ut i lakken ja. Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Er det bare jeg som har lagt merke til det fete nummeret? :D Eriken: Har du tenkt å selge den, for jeg fant den på AutoDB.no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Sport Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Eiriken: Er nok ikke jeg som har montert den nei. Var der når jeg kjøpte den. Savner den bilen, angrer som faen på at jeg solgte den. hadde store planer for den egentlig...:)menmen. glad det er noen som kan ta vare på`n som har`n nå da..! Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Volvo_gutten: Nei, forrige eier som har den på autodb enda. jeg byttet den til meg. Har merket nummeret ja, det er jo en 69 142=) R-Sport: ok. Skjønner at du angrer på at du solgte den ja, tøff bil. Skal ta godt vare på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg