Eiriken Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvor får man kjøpt hvite blinkers frem. Og kanskje klare lykteglass hovedlykt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 HAHA! Kult nummer! :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 ingen som vet av hvite blinklys og kanskje klare frontlykter. Passer de lyktene ifra golf 2? Ser at http://www.norskbildelesenter.no har de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hvite blinlys ha de på lysakerbil.no:) golf 2 lykter passer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 du finne kvite blinke lys på http://www.kgtrimning.com/ Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 passer golf2 lyktene uten modifisering, at skruhullene stemmer og slikt? Nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 hei, jeg ville fikset den sorte flassede lakken på dørkarmene.. videre, er den sort under bakfanger? spacers bak? større ratt? fjerning av styling på kanaler? bare mine tanker da.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 hei,jeg ville fikset den sorte flassede lakken på dørkarmene.. videre, er den sort under bakfanger? spacers bak? større ratt? fjerning av styling på kanaler? bare mine tanker da.. Den flassende lakken skal stoppes og lakkeres svart igjen. Kommer annet ratt. Stylingen vil jeg ha, det er metall i skjørtene, de er vel punkter fast.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Noen som vet hvor mye man får borret opp en b20 motor uten å stroke den? Eller om steder der de selger stroking til den. Fikk nettopp hjem en b20 som skal plukkes i mollekyler og fikses opp og trimmes. Noen som har trim til b20 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Noen som vet hvor mye man får borret opp en b20 motor uten å stroke den?Eller om steder der de selger stroking til den. Fikk nettopp hjem en b20 som skal plukkes i mollekyler og fikses opp og trimmes. Noen som har trim til b20 da? så hva er stroke's da? hehe.. en b20 blokk kan vell borres til 2.2 men noen sier 2.3, men det tror jeg ikke går, da er vell sylinderveggene veldi tynne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 når du stroker en motor så bytter man veiv, kanskje råder og stempler, så man får større sylindervolum i lengderetningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 så si det da:D hehe du kan jo kjøpe veiv å råder hos kgtrimning? men det dæven blir jo dyrt! tenker du 2.4 b20 da eller? langslagsveiv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Kan ikke kjøpe all trimmen til kg, da blir man jo ruinert gitt.. Se om man finner noe brukt på nett, er på utkikk etter 2 doble 45weber eller større. solgte de jeg hadde for noen år siden(irritert) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Kan borre til 93mm, men som sagt. 92mm holder fint. Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 93, og det vil si mange ccm? Og hva gjorde du for og få 2.5 i din 144DL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg