volvo145 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Stilig bil , jeg synes kanalskjørtene og leppa passet bra på den bilen jeg. Lykke til videre :) Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Takk takk.. synes det passer jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candy man Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Takk takk folkens! Blir vel soting av siderutene bak, vet ikke om jeg skal ta siderutene foran, blir litt ekkelt å kjøre når det er litt mørkt da kanskje. Hvite compomotive har gjort seg, men får duge med eiker i sommer. Skal bytte ut rattet med et 12" luisiratt jeg har liggende, finere det en det som står der. Vist at du ikke vil ha det gamle ratte, så vil æ jærne ha det:D send svar til 92 83 47 48 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 den ser bra ut på bilder og lang avstand..men ikke på nært hold! men ellers ok bil. få den litt lavere så har du kongebilcheers Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Suns itj at d ska gjøres så my mer her æ. bare en FK motor å litt små div sånn så. viss du får d godkjent da. har hørt at d e vanskelig. men ellers. helt konge. bil:) Sikkelig fin :) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg