Birkelund Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er det noen som har noen meninger om hva som ser best ut av eksospotte som stikker rett ut eller bøyer opp. har desverre bare sett golfer med eksospotte som går rett ut. Noen som har noen bilder av potter som bøyer opp? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Vær så snill a , håper ikke du har tenkt til å fixe det ??? blir vel litt jalla !!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ikke ha eksospotte som bøyer opp mener du? Nei tror ikke det nei men er bare litt nysjerrig på hvordan det ser ut. men er kanskje en grunn til at det er ingen som har det.. hehe:well Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Er nok en grunn til det ja, ville sett helt latterlig ut.. Er du litt flink med photoshop så er det jo easy :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Sånn DTM look mener du? Uff det er for mye BMW for meg:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Sånn DTM look mener du? Uff det er for mye BMW for meg:) Word! BMW og Mercedes.. 2x90mm er akkurat passe ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hva med at potta går ned.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kanskje bare hive meg på her: Noen som kan gi meg link til hvor jeg kan få kjøpt forlenger til mitt orginale eksosanlegg.. Har tdi så må jo ha slik med bøy.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kanskje bare hive meg på her: Noen som kan gi meg link til hvor jeg kan få kjøpt forlenger til mitt orginale eksosanlegg.. Har tdi så må jo ha slik med bøy.. Tv boden rett over grensa , eller : http://www.racesport.no Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Takker :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Noen som har tips til hvordan potte jeg burde kjøpe meg? holder det med bare bakpotta, eller bør jeg ha helt fra katalysatoren? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Noen som har tips til hvordan potte jeg burde kjøpe meg? holder det med bare bakpotta, eller bør jeg ha helt fra katalysatoren? Jeg har bare bakpotta og det gir mer enn bra nok lyd etter min mening.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg