ØSE Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hei. Jeg er på utkikk etter en billig bil. Samme om det er bensin eller disel, men helst disel. Bilen må være god å kjøre og bruke lite drivstoff. Biler som jeg har sett på er golf og mazda. Er disse gode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 golf er en helt grei bil! ikke så veldig kollisjonsikker da hehe Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor mye $$$ skal det legges igjen i bil da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØSE Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 NOS666 skrev: Hvor mye $$$ skal det legges igjen i bil da? 15-20 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Det du spør om er jo svært vanskelig å gi et godt objektivt svar på :) De aller fleste vil tipse deg om ting som de liker selv. Personlig liker jeg Toyota, og vil tipse deg om å se på en Corolla eller Carina med diesel. Det burde du klare å skaffe for den summen du nevner. Du nevner (VW) Golf og Mazda (hvilken model?).. Er dette biler som du liker utseendet på eller er det andre ting du legger til grunn? Golf er sikkert en grei bil, men mange av de rimeligste har hatt mange (unge) eiere og begynner å bli slitne. Mazda er som det meste av japanske biler i den prisklassen du nevner svært driftsikre og dessverre plaget av rust. Det du BØR gjøre er å først skaffe deg litt oversikt over hva du liker, sjekk feks. litt på forumet her om folk har negative erfaringer/vet om svakheter på de modellene du har interesse for. Deretter ville jeg ha forsøkt å prøvekjøre noen biler som er til salgs. Da ser du fort om du liker biltypen. Ta gjerne med noen som har et godt øre og øye for unormal slitasje. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaasin Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Det du burde kjøpe er en Ford Sierra IS. Du kan få mye bil som holder lenge for 15-20k hvis du kjøper det. Det er få biler som gir like mye moro og praktiske egenskaper som en Sierra for den prisen. Golf er bare latterlig, overprisa og feilhjulstrekk. Corolla er bare en ting i den prisklassen: RUST. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg