Gå til innhold

dørhøytalere bake på mazda 323F

Ranger emnet

olve

Anbefalte innlegg

Hei!

SKal kjøpe ein mazda 323F av gamle typen (92mod.) i neste veke, og lurar difor på følgjande:

Stereo-anlegget består av ein nokonlunde normal cd-spelar (ikkje sikker på merke.. trur d er clarion eller noko), og to originale høgtalarar.

Eg har lyst å forbedre lyden utan å putte så altfor mykje pengar i dette.

Det første eg tenkte på var å kjøpe nokre høgtalarar til å setje i dørene bake.

Må eg då kjøpe forsterkar, eller går det an å kople dei direkte til cd-spelaren saman med dei to front-høgtalarane?

Sit stor pris på alle svar!

Med venleg helsing Olve!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler at du heller setter i noen nye fremme istand for å sette i nye bak med orginale fram, de orginale spiller helt sikkert ræva :p om du kan koble de til cdspilleren kommer ann på typen, men så og si alle cd spillere har vel 4 høytaller utganger og dermed så er 2 brukt til de fram og setter du bak høytallerne på de to siste(bak og fram kanaler), en annen måte og gjøre ting på er at du kjøper ett par nye og setter fram og setter de orginale bak evt. :)

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!;)

Ja sikkert best med dei nye framme!;)

Men korleis er det med straum da?

Får dei nok juice?;)

Er ikkje vanlige cd-spelarar ofte 4x45w eller noko slikt da?

en vanlig cdspiller leverer ikke så mye kraft ifra seg nei, så det beste er å montere på forsterker. men, hva pris er du villig til å gi får høytallerne, skal det være coax eller komp. sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar!:)

codegen:

coax eller komp? (veit ikkje kva skilnaden er)

Tenkte ikkje å gi så masse for dei...

Max ein tusenlapp lr noko!

Har ikkje tenkt å ha noko superanlegg med det første, men kjøpe noko som eg kan byggje vidare på!

Kor mykje må eg ut med for å få nokre høgtalerar som eg kan smacke rett i cd-spelaren?

Og er det nokon som veit kva dimensjonar eg treng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar!:)

codegen:

coax eller komp? (veit ikkje kva skilnaden er)

Tenkte ikkje å gi så masse for dei...

Max ein tusenlapp lr noko!

Har ikkje tenkt å ha noko superanlegg med det første, men kjøpe noko som eg kan byggje vidare på!

Kor mykje må eg ut med for å få nokre høgtalerar som eg kan smacke rett i cd-spelaren?

Og er det nokon som veit kva dimensjonar eg treng?

dette er coax: https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/161315/

detter er komp sett: https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/138202/

focal er vel og anbefale, helix skal også være bra får pengene har jeg hørt: https://bilstereo.secure.flexiweb.no/products/105735/

hva størelse det er i bilen din har jeg ingen anelse om.

vel, en cdspiller gir jo lyd fra seg, men ikke mye lixå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan alle cd-spelarar benytte seg av både coax og komp, eller må eg undersøke dette på førehand?

https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/161307/

Desse var da billige, og ligg vel i mi prisklasse!;)

Er dei til å anbefale?

ja, alle spillere tar seg av både coax og komp. forskjellen på disse er at på coax så er alt i ett likså, Diskant og mellomtone/bass, og på komp.sett så er disse vær for seg.

til den prisen er de sikkert til og anbefale, men du må sjekke størelsen på de du har, og kjøp samme størelse om du ikke vil gjøre noen modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider