Nytern Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Vurderer å herme litt etter en forumkar og prøve meg på TRD-Street oppsett på kjerra.. Er bare litt redd for at jeg skal slite MYE mer dekk etc.. Her er org-vinklene: Camber Front: 0 deg 15 mins +/- 30 mins Camber Rear: - 55 mins +/- 30 mins Caster: 5 deg 5 mins +/- 30 mins Toe-In Front: 1mm +/- 1mm Toe-In Rear: 5mm +/- 1mm Her er de jeg vurderer: Camber Front: -1 deg Camber Rear: - 1 deg Caster: 6 deg Toe-In Front: 1.6mm Toe-In Rear: 3.2mm Siden trd står bak oppsettet bør det jo være goe saka, men trenger meninger.. Det skal helst være kjørbart siden dette gjelder bruksbilen:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 om trd kaller oppsettet for street så tror jeg du kan prøve det uten problemer. forutsatt at du ikke BARE kjører rett fram på E6. hadde det derimot vært et rent race oppsett ville jeg vært mye mer skeptisk.. ikke spesiellt syke camber vinkler eller noe sånt heller.. kjør på :P Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Da kjører jeg jaggumeg på! :D :D :D HF, min understells mann :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Tips: http://www.whiteline.com.au har understellsbiter til MR2 og andre biler. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Takker for tipset, Viking:D Skal sende de en mail og se hva som kan ordnes, var litt vanskelig å se hva som var til hvilken utgave MR2 på sida:) Btw, ta godt vare på fruen min når hu entrer Longyearbyen den 16.Mai :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg