royy__ Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hey. Finnes det noen senkesett til Daihatsu Charmant 1,6 88mod? Universelt eller no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hey. Finnes det noen senkesett til Daihatsu Charmant 1,6 88mod? Universelt eller no? PowerZone fører iallfall senkefjærer fra H&R til Charade G100 og G200.. http://www.camskill.co.uk fører en del til Charade, men jeg vet ikke om de fører noe til Charmant.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hey. Finnes det noen senkesett til Daihatsu Charmant 1,6 88mod? Universelt eller no? Tidligere modellen av Charmant var bygd på Toyota Corolla chassis, og hadde samme understell. Så har en god følelse av at Fjærer til Corolla fra samme år burde passe, dersom du ikke finner noen... EDIT: Pokker! Nå juger jeg også. Er Toyota Carina jeg mente! Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royy__ Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Takker :thanks sender et par mailer rundt omkring, så satser jeg på senkesett til carina viss jeg ikke finner noe :) Forhørte meg hos powerzone ; han ene her vet at den enda eldre er bygd på Corolla, men hva som passer på denne vet vi dessverre ikke. er visst ikke bare bare å finne senkesett til denne :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Si ifra om du får tak i noe som passer, hadde vært greit å vite sikkert :) Har en fjern plan om å kjøpe meg en hyperbillig charmant og bruke som driftebil seh... Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 En i klassen har en Charmant med automat stående her oppe i Bardufoss :) Den går helt fint om du fikser litt på den. Skulle vist selges for litt over 1500kr. Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kan ikke bruke Automat som driftebil vettu.. hehe Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Det fikse man.... Lettest er vel bare å putte anna motor og gir rett i bil'n. Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Det fikse man....Lettest er vel bare å putte anna motor og gir rett i bil'n. Uff nei... Så mye jobb er det ikke værdt... :) Si ifra om du finner en rustfri manuel istede a. hehe. Fett bilde av bilen din da (grønn) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Uff nei... Så mye jobb er det ikke værdt... :) Si ifra om du finner en rustfri manuel istede a. hehe. Fett bilde av bilen din da (grønn) :thanks Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg