Glacius Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 denn er vel nice da :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 fhva kan vel sies Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 fin da :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 den ser ikke så tung ut liksom. men syns ikke det er noen fin front på den Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 jeg liker den ikke helt, men det sitter en 800 hesters twinturbo motor i den, og det koster 50 000dollar og gjøre den om til Ab Flug....... Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Stemmer. Her er litt info om den ;) http://www.supercars.net/cars/2001@$Toyota%20AB-Flug@$Supra%20S900g.html Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Jøss di bilda har jo bare liggi på den sia i noen år nå så det var bra at en fikk de ut her også! :rolleyes: En supra skal se ut som en supra å ikke jalla shitt, Quicksilver sin er jo fin:) Legger med et bilde av en annen fin supra, er visst en som heter erik som eier den, norsk kar som har bodd eller bor i USA, jævelig fet ihvertfall.. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by candyman Jøss di bilda har jo bare liggi på den sia i noen år nå så det var bra at en fikk de ut her også! :rolleyes: En supra skal se ut som en supra å ikke jalla shitt, Quicksilver sin er jo fin:) Legger med et bilde av en annen fin supra, er visst en som heter erik som eier den, norsk kar som har bodd eller bor i USA, jævelig fet ihvertfall.. DEN var fin ja.. sånn de skal være.. perfekt farge, felger og styling :) Den andre øverst er rett og slett harry.. overstyla rett og slett.. hvis en vil ha en bil som ser ut som en freaka ferrari, så bør en også kjøpe seg det i utgangspunktet! Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Jeg er ENIG j at den er finere men den var så speis at j måtte bare legge den UT :op Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 dette er en nice Supra ,dette er HVA j kaller EN FLOTT supra :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by ZeIn denn er vel nice da :) Nei. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by bidz DEN var fin ja.. sånn de skal være.. perfekt farge, felger og styling :) Den andre øverst er rett og slett harry.. overstyla rett og slett.. hvis en vil ha en bil som ser ut som en freaka ferrari, så bør en også kjøpe seg det i utgangspunktet! Mannen mente at han hadde over 1000HK i den!! Sinnsykt fet er den ihvertfall, felga kunne ha vært litt grommere, syntes f.eks. at quicksilver sine er fetere, men han har jo ikke den deilige blå fargen da, men uansett, hver sin smak. Personlig ville jeg ha vært mer enn fornøyd bare jeg hadde hatt en supra i det hele tatt for å si det sånn! Kan legge med ett par bilder til av motoren jeg: Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Den er ihvertfall 110% strøken ser det ut som. Personlig så har jeg ikke no sinnsyk peil på supra så jeg aner ikke hva det er som sitter under panseret, men er det noen som har noe å si om det di ser?? Vanskelig å se åssen turbo det er, men det er ikke twin ser det ut som ihvertfall og kan han flowe 1000 gamp med en turbo? Han kan jo seff ha gjort mer med bilen etter at bildene er tatt da. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Og hva er den tanken her? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Hehe........ sjekk ut karen til venstre på bildet :) Det er en stk. sexy motherf***** Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg