zuhr Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 I løpet av uken får jeg en ny basskasse 2x 10" Hvordan bør man gå frem for å spille inn denne? Full "mugge" med engang? eller beholde et vis volum en stund? :well Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ikke for å være ekkel, men søk på forumet! Det er besvart flere ganger før! Men for å være grei her... du trenger nok ikke kjøre på full pupp fra første sekund. Det som menes med innspilling er den første tiden da elementets parametere vil forandres. Låter kanskje ikke helt som forventet i starten men etterhvert vil det "løsne" mer og mer ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 I løpet av uken får jeg en ny basskasse 2x 10" Hvordan bør man gå frem for å spille inn denne? Full "mugge" med engang? eller beholde et vis volum en stund? :well Du spiller som vanlig, men etter en stund merker du at den spiller litt høyere på samme volum, samt at du kan dra på mer... Bruk ørene under innspilling, er bare det at den ikke spiller så "høyt" og bra i begynnelsen.. dra på, bare den spiller fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 ikke press det den den aller første tiden bare så går det bra. er ikke noe spesielt man bør passe på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ikke for å være ekkel, men søk på forumet! Det er besvart flere ganger før! Beklager, glemte helt av det. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaldal Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Det beste er jo å kjøpe brukt :) Siter Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3 Ford Mondeo 2L 16v BAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Det beste er jo å kjøpe brukt :) Klart, men kom over et ryddesalg. Som var like billig som å kjøpe brukt, hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 beste er jo ikke å kjøpe brukt om man ikke vet hvordan det er blitt behandlet. blir jo for eks ren gjetting om spolen er halvveis svidd om man ikke kan se inn til spolen, noe som kan være ganske greit å vite. samt om spolen har kommet i kontakt med magneten. er flere ulemper ved å kjøpe brukt om man ikke vet hvordan det er blitt behandlet. min mening i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Så lenge det ikke skraper i elementet når membranen blir flyttet fram og tilbake, lukter skummelt svidd eller spiller unormalt dårlig, så er det ikke noe i veien med å kjøpe brukt utstyr. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 I hjemmestereo har jeg ofte bare latt ting stå å spille et par dager når jeg er på jobb på "normalt volum" men jeg har egentlig aldri sett noen åpenbar grunn til å ikke mate på som en helt med nytt utstyr.. Then again; ikke skyld på meg om du dreper noe :P. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Monterte ny sub i bilen på lørdag, og skrudde ikke helt på fullt de første dagene, men det er mer fordi jeg liker å "gjøre meg kjent" med hvordan det skal låte før jeg drar på! Har testet den under nesten fullt utslag nå da. Daaamn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg