Gå til innhold

Innspilling av basser

Ranger emnet


zuhr

Anbefalte innlegg

Ikke for å være ekkel, men søk på forumet! Det er besvart flere ganger før!

 

Men for å være grei her... du trenger nok ikke kjøre på full pupp fra første sekund. Det som menes med innspilling er den første tiden da elementets parametere vil forandres. Låter kanskje ikke helt som forventet i starten men etterhvert vil det "løsne" mer og mer ;)

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av uken får jeg en ny basskasse 2x 10"

 

Hvordan bør man gå frem for å spille inn denne?

Full "mugge" med engang? eller beholde et vis volum en stund?

:well

 

Du spiller som vanlig, men etter en stund merker du at den spiller litt høyere på samme volum, samt at du kan dra på mer... Bruk ørene under innspilling, er bare det at den ikke spiller så "høyt" og bra i begynnelsen.. dra på, bare den spiller fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste er jo ikke å kjøpe brukt om man ikke vet hvordan det er blitt behandlet. blir jo for eks ren gjetting om spolen er halvveis svidd om man ikke kan se inn til spolen, noe som kan være ganske greit å vite. samt om spolen har kommet i kontakt med magneten. er flere ulemper ved å kjøpe brukt om man ikke vet hvordan det er blitt behandlet.

min mening i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hjemmestereo har jeg ofte bare latt ting stå å spille et par dager når jeg er på jobb på "normalt volum" men jeg har egentlig aldri sett noen åpenbar grunn til å ikke mate på som en helt med nytt utstyr.. Then again; ikke skyld på meg om du dreper noe :P.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår