Mr.TransAm Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Heisann! Har du fått sjekket opp om du hadde de gfxene til T/Aen? Kan du sende meg en PM ellre en mail på mr.transam@hotmail.com hvis du har funnet ut av det. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Heisann! Har du fått sjekket opp om du hadde de gfxene til T/Aen? Kan du sende meg en PM ellre en mail på mr.transam@hotmail.com hvis du har funnet ut av det. hei skal antagelig til drammen idag eller i morgen sjekker da, ok. send meg telefonnummer på pm så ringer jeg deg Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg