overk Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hei. Jeg får ikke ute-tempratur måleren til å funngere, alt annet i kjørekomputeren fungerer? men tempraturmåleren viser kun -30 hele tiden?? noen som har noe tips til hva som kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 sitter sensoren der da? eller kan det være plukket bort? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor sitter denne sensoren da? Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor sitter denne sensoren da? den satt i vert fall nede i fangeren på høgre side på passat'n min. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
overk Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Den sensoren sitter der ja, på kanten av frontfangeren på fører sia. Den skal fungere, har prøvd og bytte den også. MEn jeg tror det kan være at innstrument panelet ikke passer til ledningsnette, men er litt rart siden alt annet fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg