Gå til innhold

Max Power: Kristiansand - Lørdag 13. mai

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

Max Power-treffet i Kristiansand vil være på Hamresanden lørdag kl. 13.00!

Edit: Det blir selvfølgelig fete biler, fine damer og bra vær! Emma er med, så du får muligheten til å teste bilstereoen din, og vi har med oss bøttevis med premier og kjører et gavedryss uten like med blant annet DVDer og abonnementer på Max Power!

Dessuten vil vi selvfølgelig plukke ut biler som får enkeltreportasjer over flere sider i Max Power, samt lage en svær reportasje fra Kristiansand som kommer i bladet i sommer!

MERK: Dette er et LOVLIG treff, og vi har fått full tillatelse til å avholde treffet denne dagen, så det er ingen risiko for å bli sendt hjem av onkel blå! :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bra!!

Vet det kommer endel fra "indre agder" ivertfall, men blir det noe børning også, eller er dette et ren utstillings treff??

Vi oppfordrer ikke til burning, ihvertfall :rolleyes:

hvor er det dette treffet skal være henn i hamresanden da?
Er det flere Hamresanden? :confused:

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.

Er bare en Hamresanden; men det er flere plasser det går an å stå der..

Legger ut et kart med de plassene som er store nok til X-antall biler.

1: Mest sannsynlig den som blir brukt

2: Stor nok plass, litt humpete da det er grus..

Vi får fylle opp den første plassen først, og så får de som kommer for seint begynne på den andre? :rolleyes:

Edit: Her er damene vi skal ha med oss på lørdag, forresten.

13136_2_galleri.jpg

Rebekka (Foto: Per Backe/Onlinemagasinet)

F4.jpg

Julie, vinner av FHMs forsidejakt 2006 (Faksimile fra FHM, foto Per Heimly/Julieraven.com)

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får fylle opp den første plassen først, og så får de som kommer for seint begynne på den andre? :rolleyes:

Plass 1. har en stripe med asfalt i midten og ca. 5-10m gress på hver siden, så jeg skal iallefall være tidlig... :)

Sletta er vel 200m eller noe slikt...

Plass 2 er egentlig bare en "stor" plass...

hamre2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plass 1. har en stripe med asfalt i midten og ca. 5-10m gress på hver siden, så jeg skal iallefall være tidlig... :)

Mine sikre kilder forteller meg at det overhodet ikke er noe problem selv for senka biler å kjøre ut på gresset, plassen er parkeringsplass til vanlig og gresset er helt rett!

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor tidlig?? tenkte vi kunne ta en Line Up, om noen fler er med ;) OT, men fikk lagt nytt gulv i bilen i går. kabling endelig ferdig, tegnet kasse osv. forresten syk lyd i bilen etter filter bytte ;) (i forhold til originalt ihvertfall:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor tidlig?? tenkte vi kunne ta en Line Up, om noen fler er med ;) OT, men fikk lagt nytt gulv i bilen i går. kabling endelig ferdig, tegnet kasse osv. forresten syk lyd i bilen etter filter bytte ;) (i forhold til originalt ihvertfall:))
Da vi var på Hamar for et par uker siden var plassen omtrent stappfull en halvtime før treffet begynte... Vi er nok ikke på plass før i ett-tiden uansett tror jeg, kjører fra Oslo lørdag morgen og har noen modeller å plukke opp på veien :rolleyes:

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft Svein.. Blir artig å høre (du hørte jo Getz'en etter "filterbytte"...:))

Er klar for line up!!

Hørte jeg grilling?

Edit: Da møter vi 12.30 tida da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider