Gå til innhold

Max Power: Kristiansand - Lørdag 13. mai

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det første mann til mølla prinsippet da?(eller prøver noen å samle litt fine biler på plass nr en?) får vel ned og kikke.. selv om bilen ikke er 100 % og self fått ny sprekk i glassfiberen gitt.blah .. men må ned og kikke.:hide .. kan nok bli bra :)
Vi kommer ikke til å styre hvem som parkerer hvor på noen måte, så her er det førstemann til mølla.

Vi kan da ikke stå i porten og stenge ute de som ikke kommer i de aller feteste bilene, heller... :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det skal være en liten annsamling av Mercedeser nede i sentrum i 12 tiden. se: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116952 Synes dette er litt rar tid å komme med nå, da dere gav beskjed sist vi hørte om at treffet skulle begynne i 17-18 tiden...

Tidspunktet er ikke 100% enda, men det blir nok omkring 17.00-18.00.

Kristiansand lørdag 13 mai blir på HAMRESANDEN, kl 14.00!

Og nå var det kl. 13.00? Beklager hvis jeg synes dette ikke er all verdens planlegging. Litt vanskelig å samkjøre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå var det kl. 13.00? Beklager hvis jeg synes dette ikke er all verdens planlegging. Litt vanskelig å samkjøre ting.
Treffet starter offisielt klokka 14.00. Vi vil ankomme Kristiansand klokka 13.00.

Grunnen til at det starter tidligere enn opprinnelig antatt er fordi vi skal videre til Stavanger umiddelbart etter treffet, hvor vi kjører et streetmeet på søndag.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider