espsko Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Max Power/EMMA-treffet i Stavanger søndag 14. mai vil finne sted på Kvadrat Kjøpesenter i Sandnes kl. 14.00. Edit: Det blir selvfølgelig fete biler, fine damer og bra vær! Emma er med, så du får muligheten til å teste bilstereoen din, og vi har med oss bøttevis med premier og kjører et gavedryss uten like med blant annet DVDer og abonnementer på Max Power! Dessuten vil vi selvfølgelig plukke ut biler som får enkeltreportasjer over flere sider i Max Power, samt lage en svær reportasje fra Stavanger/Sandnes som kommer i bladet i sommer! MERK: Dette er et LOVLIG treff, og vi har fått full tillatelse av Kvadrat til å avholde treffet denne dagen, så det er ingen risiko for å bli sendt hjem av onkel blå :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Treffet i Kristiansand i dag ble en suksess, og vi satser på at Stavanger-området imponerer like mye i morgen :D Premier, blader og babes er pakket i bilen og klare til i morgen, så vi sees! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 fikk ikke med meg gave drysset her jeg men:rolleyes: Var topp treff. anbefaler dere å stikke innom. her vare det grilling, bilprat osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Da har jeg vært på treffet,syns det var skikkelig bra,men det beste var vel babes'a:D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarumen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Noen som var der helt til premie utdelingen? Hvem vant? Siter Speed kills, drive a Ford and you`ll live forever... -97 A3 TDi x-Golf2G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Noen som var der helt til premie utdelingen? Hvem vant?Tror Ketil legger ut lista på nettsidene til Emma i løpet av uka, http://www.emmaweb.no. EDIT: Fiksa linken. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Tror Ketil legger ut lista på nettsidene til Emma i løpet av uka, http://www.emmanorway.no. Linken virker ikke.. :) Edit: Supert. Da funka den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Er det noen bilder fra treffet på nettet ? Siter Opel Vectra C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg