Gå til innhold

Ødelagt forsterker, trenger ny

Ranger emnet

Adzam

Anbefalte innlegg

Fan, ødela forsterkeren min da jeg skulle skru på gain hjulet, det er en skru man må skru på med flatjern, da tok jeg litt hard i og knotten brakk av inne i forsterkeren og da funka den selvfølgelig ikke mere. Når jeg skal ta av forsterker\sub, må jeg koble av alt av ledninger så ikke det blir kortslutning eller no, eller bare teipe for strømkabelen med elktroteip til jeg får skaffa ny forsterker?

Trenger ny forsterker nå da jeg ikke orker fikse denna rundt en 1000 lapp, noen forslag, brukt eller nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Infinity referense coax 4" i front og noen dårlige 6x9" i hattehylla.

Behøver vel egentlig ikke Super mye bass i den lille bilen min, liker god lyd men gøy å skru opp^^

Hva med å kjøpe en alright forsterker, senere oppgradere til http://www.autocustom.no/product_info.php?cPath=24_33&products_id=202 bak. Blir sikkert noe gøy bass av den, ser ivertfall rå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke kobler fra batteriet før du skrur løs forsterkern, så vær VELDIG forsiktig med + ledningen.. Fest enden til elektrikerteipen på ledningen før du skrur den løs, slik at du kan begynne å surre den rundt med en gang ledningen er løs. Hvis den ledningen havner borti metallet på bilen smeller det skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt løst alt nå, var enkelt da ledningene bare var midlertidig lagt opp så jeg fikk testa.

Har åpna forsterkeren og jeg tror det kansje kan fikses om jeg finner rett komponent.

Kan ike reparerest da det var et print kort som var knekt og må erstattest.

Har ikke kamera så blir ingen bilder.

Det med forsterker må jeg tenke på... får skattepenger i juni så kunne vert gøy å legge litt penger i en god forsterker:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider