farlig Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Er det noen som kjenner til det orginale senkesettet fra volvo, altså med fjærer og dempere? Hvordan blir bilen å kjøre med dette? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanten_940LT Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Blir litt stivere, noe bedre respons, men skal du kjøpe originalt senkesett, ville jeg spandert de 1500 kronene ekstra på å få aut. nivåreg. bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Takk for svar! Hvordan er dette i forhold til lesjøfors da? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Det er bedre en leseforsj i kjøreopplevelse. Det er no slags hjelpe fjærer i bunn av orginale 940 se senke greiene ( hvis jeg husker riktig). Men er vell noen andre dempere på SE også? er ikke like på min og min kammerat med SE utgaven hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Takk! Da er vurderingen enkel, det blir orginalt! Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Er det noen som har et bilde av en 940 som er senket med et slikt sett, uten kapping? Hvorfor er det så få som bruker dette settet, hvis det er bedre enn lesjøfors? Det koster jo mindre enn lesjøfors + koni f.eks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Takk for det! Det så bra ut det! Er den høyere foran enn bak? Du har ikke et bilde fra siden også? Hva slags fjærer og dempere er dette egentlig? Jeg mener jeg har hørt at det er sachs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 slik. Den ser litt høyere ut forran ja. men kan være ting i bagasjen. pen bil. alt understell er orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg