Gå til innhold

Esh`s prosjekt, clean look!

Ranger emnet

Esh

Anbefalte innlegg

mhm.

driver å ser på skjørt til bilen, men vet ikke helt hvordan jeg har tenkt meg enda. blir vel et ganske simpelt ett! mår prøve å få tak i ett før jeg drar til usa 7 juni, for regner med det blir lakkering av fangere og sånn når jeg kommer hjem derfra!

kom gjerne med noen forslag, noen brukte for eksempel??????

noen som vet om noen sider fra norge som selger snowcaps!

har sendt inn den ene høyre baklykta, ny kommer i slutten av uka/neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hazzie88:

vil ikke kommentere saken og pris, men vil bare si at jeg kjøper ikke skjørta av han!!

alle skjørt passer vel på 740 1990 mod og nyere. de gamle som står 89 og eldre passer også hvis jeg har rett!

har sett et slag jeg vil ha, kan slenge ut et bilde av det når jeg får tid,

Har vurdert snowcaps, men vet ikke helt om det blir bra på 1990 mod biler, på de eldre er det rått, men?

hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turboglrillen er den råeste. Reiv av Gl-grillen 1. dagen jeg hadde bila jeg! Ser du må senke. godkjenne i vognkort for så å kappe senkinga 1 runde foran så hjulbuene kommer likt over hjulene.. sått stuk da som min!

http://bilder.driftfun.com/Laanke-2006_04_29-utstilling/IMG_4052

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ja. har fått venstre baklykt og montert på, men fikk ikke tatt så mange bilder, her er noen:

DSCF0085.jpg

DSCF0084.jpg

DSCF0083.jpg

Og så noen bilder av maskin parken til familien:

Min:

DSCF0080.jpg

Far og mor sin nye v70 awd

DSCF0082.jpg

Far og mor sin gamle, daue 850 10 ventiler!

DSCF0086.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider