mabbutt Skrevet Juni 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2002 billetter? Så at det gikk an å vinne billetter i Bilsport 12. Hvor skal vi eventuelt få kjøpt billetter? Og når? Det burde vel snart komme noe info hvis dette er tilfelle. Dette må jo oppleves! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2002 Lurer på dette selv jeg. Jeg MÅÅÅÅÅ ditt, så billett må jeg ha. Eller om det bare er å møte opp? Jævli irriterende at jeg ikke kunne møte opp på dugnad, og få gratis billett :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2002 jeg også MÅÅ dit, da må bilforum folket møtes da... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Juni 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2002 Øhhh, nå er jeg ikke helt med.... :rolleyes: Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2002 Originally posted by Warlock Øhhh, nå er jeg ikke helt med.... :rolleyes: 29.juni er det "En Dag På Strippen" som er arangert av bladet BILSPORT. Dragrace for gatebiler ikkesant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juni 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2002 Originally posted by boXer Lurer på dette selv jeg. Jeg MÅÅÅÅÅ ditt, så billett må jeg ha. Eller om det bare er å møte opp? Jævli irriterende at jeg ikke kunne møte opp på dugnad, og få gratis billett :mad: Det er bare å møte opp. Hvis du skal kjøre, kan du løse engangslisens på banen. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Dette MÅ fås med. hapyhappy Ta med med masse folk også lager vi et heidundrande bilparty. Jo fler vi møter, jo kulere blir det! Og tenk, kanskje du får ha med bilen DIN i BILSPORT, det er det ikke alle som får lov til.:cocain: Så møt opp med nypolert kjerre, og ta med alle vennene dine, så gjør jeg det og. Dette skal bli årets happening!!! OKEY? thumpsup Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Og for ente gang. Jeg kommer jo ikke da det er bryllut. Men men en skal jo ikke ødlegge for familie freden. Håper det kommer masse info om dette treffet på disse sidene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Originally posted by Proximus Så møt opp med nypolert kjerre, og ta med alle vennene dine, så gjør jeg det og. Dette skal bli årets happening!!! OKEY? thumpsup Sorry... hakke noe bil å polere, Bilsport får vente en stund :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Originally posted by boXer Sorry... hakke noe bil å polere, Bilsport får vente en stund :D Har fått solgt den nå a???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Snufs.. :( Æ har desverre ingen bakfanger å polere, og vil ikke akkurat påstå at bilen er så veldig fin uten.. Men æ kommer nok opp å ser, men bilsport må nok vente til neste år.. Får se om d kommer no godt ut av forsikrings pengene;) Siter Jeg har gått fra vettet.............er tilbake om 5 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juni 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Supramannen og Silversupran har jo lova den godeste Reidar at de kommer? Eller er det bare tynne, kjedelige rykter? Hvis ikke så....GROARRRFF Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Originally posted by volvofasII Har fått solgt den nå a???? Nei ikke enda, men den kan jo ikke kjøre uansett. Da måtte jeg i tilfelle polert den og slengt den på en henger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Supramannen og Silversupran har jo lova den godeste Reidar at de kommer? Eller er det bare tynne, kjedelige rykter? Hvis ikke så....GROARRRFF Tviler på at de har lova, kan skje mye rart når man skal kjøre på 2-3 andre treff i sverige. Men Reidar(Import-Tuning) sa nå at det kom 4(?) Supra'r fra Sverige, og at 3 av dem hadde over 700hk(?). Trur jeg leste på Zatzy at de selv sier at de skal hit. Så STOOOORE sjangser for at detta blir hellt KONGE! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Hallo. Hvis alle blir klare og/eller ikke raser bilen før den dagen så kommer det noen suprar dit ja. Kricke og Ricard sa sist de var hos meg at de skulle komme den 29. men man vet jo aldri.. det er løp på tullinge 2 uker før det igjen så mye kan ennå skje.. jeg er forøvrig ikke ferdig med bilen min ennå heller da.. Supran i fra lillestrøm er heller ikke klar og kommer ikke til å bli klar.. så kommer det kansje to andre norske suprar som er moderat trimmet til ca 450 hk.. Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg