Gå til innhold

Gardermoen - 29\06\02...Blir det..

Ranger emnet

mabbutt

Anbefalte innlegg

billetter?

Så at det gikk an å vinne billetter i Bilsport 12. Hvor skal vi eventuelt få kjøpt billetter? Og når? Det burde vel snart komme noe info hvis dette er tilfelle.

Dette må jo oppleves!

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Lurer på dette selv jeg. Jeg MÅÅÅÅÅ ditt, så billett må jeg ha. Eller om det bare er å møte opp?

Jævli irriterende at jeg ikke kunne møte opp på dugnad, og få gratis billett :mad:

Det er bare å møte opp. Hvis du skal kjøre, kan du løse engangslisens på banen.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette MÅ fås med. hapyhappy

Ta med med masse folk også lager vi et heidundrande bilparty. Jo fler vi møter, jo kulere blir det! Og tenk, kanskje du får ha med bilen DIN i BILSPORT, det er det ikke alle som får lov til.:cocain:

Så møt opp med nypolert kjerre, og ta med alle vennene dine, så gjør jeg det og. Dette skal bli årets happening!!! OKEY? thumpsup

Opel Omega 2.0 16v caravan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs.. :(

Æ har desverre ingen bakfanger å polere, og vil ikke akkurat påstå at bilen er så veldig fin uten..

Men æ kommer nok opp å ser, men bilsport må nok vente til neste år.. Får se om d kommer no godt ut av forsikrings pengene;)

Jeg har gått fra vettet.............er tilbake om 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audere-Est-Facere

Supramannen og Silversupran har jo lova den godeste Reidar at de kommer?

Eller er det bare tynne, kjedelige rykter?

Hvis ikke så....GROARRRFF

Tviler på at de har lova, kan skje mye rart når man skal kjøre på 2-3 andre treff i sverige. Men Reidar(Import-Tuning) sa nå at det kom 4(?) Supra'r fra Sverige, og at 3 av dem hadde over 700hk(?).

Trur jeg leste på Zatzy at de selv sier at de skal hit. Så STOOOORE sjangser for at detta blir hellt KONGE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Hvis alle blir klare og/eller ikke raser bilen før den dagen så kommer det noen suprar dit ja. Kricke og Ricard sa sist de var hos meg at de skulle komme den 29. men man vet jo aldri.. det er løp på tullinge 2 uker før det igjen så mye kan ennå skje.. jeg er forøvrig ikke ferdig med bilen min ennå heller da.. Supran i fra lillestrøm er heller ikke klar og kommer ikke til å bli klar..

så kommer det kansje to andre norske suprar som er moderat trimmet til ca 450 hk..

95" Top Secret Supra

805hk - 965Nm

www.import-tuning.no

Tlf: 63 93 65 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider