ExceL Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre med min b21et? har som sagt k-jet og vil kvitte meg med den.. hva må jeg gjøre for å bytte til elektronisk sprut er vell det jeg er ute etter å få svar på...? men for all del.. hvis noen har et k-jet sprut som funker ROP UT!! og bare til slutt.. dere som ikke har peiling, IKKE svar er dere snille..:) :thanks Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Du kan jo gjøre som mange andre, bygg Megasquirt. Så kan du kjøpe innsug av meg;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Du kan jo gjøre som mange andre, bygg Megasquirt.Så kan du kjøpe innsug av meg;) info om megasquirt osv da... hva mer trenger jeg ? for å si det veldig enkelt.. så er jeg på utkikk etter en komplett ombyggings manual m'm Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har ikke fått prøve det selv, men et kjapp søk på forumet finner man mye. Her f.eks http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=104446 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 er det ingen som ha noen forslag da? må være noen som har tenkt tanken eller gjort det?! Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 er det ingen som ha noen forslag da? må være noen som har tenkt tanken eller gjort det?! HELT KLART MS ELLER VEMS Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 du kan skaffe deg et motronic sprut fra en b230et. og montere d på b21n. gjorde d på en motor jeg hadde en gang i tiden, såkalt økonomitrim. funka som bare d, lett å få ut 250hk med rett oppsett. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 du kan skaffe deg et motronic sprut fra en b230et. og montere d på b21n. gjorde d på en motor jeg hadde en gang i tiden, såkalt økonomitrim. funka som bare d, lett å få ut 250hk med rett oppsett. med hvilke dyser?? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 med hvilke dyser?? orginal b230et dyser på 300cc Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 du kan skaffe deg et motronic sprut fra en b230et. og montere d på b21n. gjorde d på en motor jeg hadde en gang i tiden, såkalt økonomitrim. funka som bare d, lett å få ut 250hk med rett oppsett. ja, det var det rådet jeg fikk fra han jeg kjøpte motoren fra.. men det jeg vil gjøre nå er å lage en komplett innkjøpsliste, og da spesielt tenker jeg på motronic sprutet fra b230et.... det jeg også tenker på er en how-to manual på alt jeg må gjøre, som f.eks montere svinghjuls-sensor osv...blah Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 send meg mailadrssa di på PM så skal jeg sende deg et bilde av hvordan jeg har gjort d på min b21 med svinghjulsensorn. b21n min er foresten til salgs, der er alt ferdig til å montere sensorn. du må også ha svinghjulet til motronic. ellers er d meste bolt on. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 send meg mailadrssa di på PM så skal jeg sende deg et bilde av hvordan jeg har gjort d på min b21 med svinghjulsensorn. b21n min er foresten til salgs, der er alt ferdig til å montere sensorn. du må også ha svinghjulet til motronic. ellers er d meste bolt on. du må ikke.. du kan montere triggerhjul. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 send meg mailadrssa di på PM så skal jeg sende deg et bilde av hvordan jeg har gjort d på min b21 med svinghjulsensorn. b21n min er foresten til salgs, der er alt ferdig til å montere sensorn. du må også ha svinghjulet til motronic. ellers er d meste bolt on. pm er sendt og ja.. jeg venter på svar blah Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre med min b21et? har som sagt k-jet og vil kvitte meg med den.. hva må jeg gjøre for å bytte til elektronisk sprut er vell det jeg er ute etter å få svar på...? men for all del.. hvis noen har et k-jet sprut som funker ROP UT!! og bare til slutt.. dere som ikke har peiling, IKKE svar er dere snille..:) :thanks BUMP!!! :) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg