Gå til innhold

Bilder fra Gatebil 2005

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Helt enig med porsche power, kunne ikke sagt det bedre selv!!:thanks

Det er kun en fjortis fest! ikke et sted for "skikkelige bilfan" Å se en gjeng med guttunger i audi og opel, som lager forhjulssprell, og attpåtil betale så mye for det, er nesten latterlig!! og til alle audi-fan, audi har dessverre blitt like harry som opel ascona B!! Sorry!! Og de som tror at E30 M3 er ulv i ulveklær tar feil, 200HK??! KIA lager jo biler med flere orginale HK.....

Takk igjen til Porsche power,endelig noen med fornuft!!

Du har vært der ofte skjønner jeg....

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye gullkorn ute å svever her :D

Hvis dere mener at gatebil er fjortiss-treff: Fint, Bli hjemme, mer plass til oss andre.

Det er like fjortiss å sitte og klage over 30 KR.. ERU FATTIG EL!!

Og til slutt: -Hvorfor grine om å bruke 30 kr for bilder når dere mener de "bare" er fra et 'jippo-fjortiss-treff' uansett...? Hvor er logikken?

*ding-ding* -Jorden kaller Horny_CozzyGirrl_12år: STFU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. tar jo helt av det her... syns gatebil er fett jeg. dyrt ja! men fett! se på folk som mishandler noen av de råeste bilene i norge er alltid gøy! hvis man ikke liker det så skjønner jeg ikke hva man gjør på bilforumet. mishandling, burnouts, drag... syns det er fett jeg...

stakkars kid får så øra flagrer... leave that kid alone!

men har ikke endret mening om bildene... hehe

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Vel, de som gidder å betale 30 spenn for bildene, fortjener vel ikke bedre...

Det konseptet der får meg bare til å le.

Det blir på en måte så VELDIG businesspreg på det, du får liksom ingenting av gatebil uten å betale masse for det.

Og i tillegg er det litt synd at de kaller seg gatebil egentlig, for det er et ganske fint begrep, som har blitt litt både forbedret og fordervet etter at "gatebil as" gjorde beslag på det.

Selv ønsker jeg å forbinde dette begrepet med noe annet en organisjasjonen gatebil, men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv betalte jeg/vi 2 stk 1600,- for en hel helg, telt og bilen helt oppe ved partyteltet. Dette syns jeg egentlig er noe drøyt, for å komme helt opp på "området". Men greit nok:) Usle 30,- for å se en mappe med bilder? 30,- er jo ingenting, og bildene er veldig bra! Såklart er de 30,- mer verdt hvis man kan se sin egen bil på bane eller på "utstilling", men syns uansett 30,- ikke er noe for å se noen bilder! Det er tross alt proffer som tar disse bildene, og sorterer dem for å legge dem ut. Det tar tid, og utstyr koster som sagt penger..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er bare et jippo. Om noe år så er det nok ingen som gidder å dra ditt mer, hvertfall med di prisene dem har. Kan jo da en ukes ferie i syden i stede for å ta med seg bilen på gatebil.:deng

det er bare flott for oss andre som drar på gatebil treffa:)

bare sitt hjemme og glo i veggen du, vi andre blir ikke lei oss:thanks

men en ting med bildene, joda betalte 30 spenn for og se ifra september 2005. Da håpte jeg jo seff på at det var bilder av meg og fattern på banen, men det var desverre ikke det:(

litt kjipt det, men ellers bra bilder!

mvh

Joachim som skal på Våler til helga:thumb

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper regner hele helgen på våler, da får du valuta for penga som du har forhåndsbetalt. Nok et lurt triks av mafia gatebil:ratatatat

“Thank god there’s no 48-hour race anywhere in the world, because chances are nobody could beat Porsche in a 48-hour race. They’re probably the only cars in the world that would stand-up for something like that.”

Carroll Shelby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha så latterlig folk er. Er det missunnelse eller hva er det ? Kan dere ikke bare gi faen å rakke ned på arrangement, virker som dere føler dere snurt pga. dere ikke har råd til å dra.

Sitere en gammel mann med skjegg: "Get a life"

Der traff du spikern gitt! Ukelønna strekker ikke til for de fleste :ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der traff du spikern gitt! Ukelønna strekker ikke til for de fleste :ratatatat

hvis du legger merke til hva slags bil posche power har, tror jeg ikke det er noe problem med penger! har du penger til å ha en slik bil, har du penger til alt! looser.....

enig med porsche power jeg, håper det regner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du legger merke til hva slags bil posche power har, tror jeg ikke det er noe problem med penger! har du penger til å ha en slik bil, har du penger til alt! looser.....

enig med porsche power jeg, håper det regner!!

Finn ett tau og stikk i skogen a. Bare fordi folk har penger betyr det ikke at de bruker dem. Gniere finnes overalt :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider