Gå til innhold

Noen som har vært borti disse 6x9" høytalerne? Blitz Audio BZX693

Ranger emnet

Thjoms

Anbefalte innlegg

BZX693.jpg

Litt specs om dem:

Navn Blitz Audio BZX693

Watt RMS 200

Størrelse 6x9''

Beskrivelse En tre-veis høyttaler som rocker! Designet er gjennomført Blitz, her er det blålys som blinker i takt med musikken og et iøynefallende design!

Men lydgjengivelsen er ikke glemt til tross for utseendet, her er det bare å skru opp volumet og la bassen leve! Lettdrevet med 92 db/w gjør at du heller ikke trenger så veldig stor forsterker for å få liv i denne, og en 80 oz. magnet forteller at dette ikke bare er billig juggel, selv om prisen er rekordlav for kvalitet som dette!

* 200 watt

* 50-20000 Hz frekvensområde

* 92 db/w følsomhet

* 4 ohm impedans

* 32mm aluminiumsvingspole

* 2,5" mellomtone

* Støpt polypropylenmembran

* Gummiopphengt membran

* 1" domediskant med neodymiumsmagnet

Pris NOK Kr 395.00

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært borte i disse nei. Men etter å ha sett nermere så ser det litt "billig" ut for å si det slik. I min mening i alle fall. Kan godt hende de spiller sån någenludne bra men...

Jeg synes ikke du skal basere svaret ditt på synsing.

Forøvrig har jeg hørt disse, og må si jeg ble faktisk positivt overasket. Det er relativt lettdrevet, og spiller greit med en liten forsterker. Hørte disse i en 2`er golf. Spilte greit til prisen. De er ikke dårlige iallefall, prisen tatt i betraktning

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider