aleks85 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Spotta en rød dodge viper(med prøve skilter) på sandaker i oslo i dag sånn ca kl 18:30, Det faan meg en rå bil med rå lyd Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg så en Rød Viper med prøveskilt i bergen i dag... pace car.:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 hvis det er siste skrik av viper, så er det sikkert den som var med på solum bils show, forrige helg. DEn var utstilt og noen få heldige fikk prøvekjøre den. den er coverbil på Bil denne mnden her, for de som vil lese mer koster nesten 2 000 000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Han med den røde vipern var innom jobben min for 2 dager siden. Skulle hente en pizza, og alle gutta gikk jo seff ut for å sjekke den. Rå bil, spurte hvordan den var å kjøre. Han mente at den aksene der var bedre en mye annet :) Spurte om han kunne gi på litt ut fra jobben, og det gjorde han hehe.. Syk lyd. Har bilde av den som jeg kan legge ut snart.. Men det går faktisk 2 stk røde vipere i Oslo area nå, en med prøve skilt og en med ordentlig skilt.. Sett begge to .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg