Hans Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Noen som vet sånn cirkus hvor mye d koster?? Eventuellt noen som har d liggende? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Da min far kjøpte det til corvetta kosta det ca20000kr Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by CorvetteC3 Da min far kjøpte det til corvetta kosta det ca20000kr woooow.... Det var vel sånna ultra-chrome det da... Så på noen i dag, 2500,- for hver side.. Har fått noen av en kompis, ikke veldig fine, men helt ok.. Får se om j setter på dem eller om jeg lager vanlig xosanlegg. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg