torslett Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor tykk plexi bør jeg ha på fronten på kassa mi? det er denne plata subbene skal være på. det blir 2 eller 4 stk 12" Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor tykk plexi bør jeg ha på fronten på kassa mi? det er denne plata subbene skal være på. det blir 2 eller 4 stk 12" Det er veldig avhengig av størrelsen på plata, men minimum 12mm vil jeg tro. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor tykk plexi bør jeg ha på fronten på kassa mi? det er denne plata subbene skal være på. det blir 2 eller 4 stk 12" Anbefaler å heller gå for Lexan (Polycarbonat). Dette tåler mye bedre å bli skjært og skrudd i. "Plexi" har en lei tendens til å sprekke når du borrer/skrur. Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hvor tykk plexi bør jeg ha på fronten på kassa mi? det er denne plata subbene skal være på. det blir 2 eller 4 stk 12" Det er også billigere og bedre med glass.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Jeg jobber på en fabrikk der vi lager aluminiums fasader og vindu rammer så glass og plexi koster ca 0,- for meg ;) men er glass det beste og bruke ? hvor tykkt bør det vær ? den blir ca 900mmx400mm Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Om du bruker glass, så er det i alle fall mye lettere å holde det rent og ripefritt. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Om du bruker glass, så er det i alle fall mye lettere å holde det rent og ripefritt. Har hørt at får minus poeng vess man har riper i glasset..når man stiller ut bilen...noen andre såm har hørt om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Om du bruker glass, så er det i alle fall mye lettere å holde det rent og ripefritt. Riktig.. ettersom at det er gratis.. Bruk 10-15 mm Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Skal sjekke hvilke tykkelser vi har.. plexi har vi bare 9mm inne nå.. jeg må sikkert få dem til å bestille tykkere til meg om jeg skal ha det Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hadde aldri brukt plexi, det er for mykt, så du vil vel få rimelig.. "klang" i det ? Glass er vel stivere og mer egnet for det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg