Gå til innhold

Volvo 242 med Compomotive 8X17

Ranger emnet

Estrewes

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg står klar til å bestille noen 5 eika 8X17 Compomotive med Flat front. Men jeg er litt usikker på åssen impress jeg skal velge. Jeg har en 242 og gummien på felgane skal flukte kanten eller stikke litt oppi hjulhusa. Jeg har ikke lyst til å subbe i hjulbuekanten bak og har helst ikke lyst til å banke inn kanten på hjulbuene pga at bilen er dønn strøken og org i karosseri. Noen som har testa ut litt og veit åssen impress jeg bør gå for?

Jeg fikk svar av Kollevold: "Skal du ha felgene flate er ET15 det høyeste vi kan levere."

Noen som har testa med ET15 eller ET11? Hva skan gå for?

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Jeg står klar til å bestille noen 5 eika 8X17 Compomotive med Flat front. Men jeg er litt usikker på åssen impress jeg skal velge. Jeg har en 242 og gummien på felgane skal flukte kanten eller stikke litt oppi hjulhusa. Jeg har ikke lyst til å subbe i hjulbuekanten bak og har helst ikke lyst til å banke inn kanten på hjulbuene pga at bilen er dønn strøken og org i karosseri. Noen som har testa ut litt og veit åssen impress jeg bør gå for?

Jeg fikk svar av Kollevold: "Skal du ha felgene flate er ET15 det høyeste vi kan levere."

Noen som har testa med ET15 eller ET11? Hva skan gå for?

Et 11 tenker jeg blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et 11, har bestilt dem selv, 2 av dem er kommet men dem 2 andre er tydlighvis på vei med flaskepost eller no, hvertfall venta lenge nok for og si det sånn..

jeg testa også på bilen først, så det ble bra, jeg måtte ikke gjøre noe med buer bak hvertfall, så det skal nok gå fint..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest veldig bra ut ;) har så veldig lite lyst å kødde med det karosseriet. Hadde det vært et utpult sveisa og herja karosseri skulle jeg med glede hatt banka kanten inn. LMS, var det med 8 felg du testa eller 7,5? Kjedlig og bare ha fått 2 felger da.

Hilsen Emil

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider