Gå til innhold

Bilder av konebilen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg ser jo det at jeg må inn her og rette opp et uriktig inntrykk som tydelig er blitt gitt av min verre halvdel....:D

For det første, HAN ga ikke en femmer for Camaroen. JEG byttet den mot MIN gamle Citroen. Uten noe mellomlegg. Og på eget initiativ.

HAN skal ikke lakke bilen i noen som helst farge, HAN skal rett og slett bare holde pølselankene laaaangt unna MIN bil! :mad: Til JEG finner det for godt å sette ham i arbeid... *studerer neglene*

JEG hadde planlagt at han skal få æren av å bytte/trimme motor når den tid kommer. Resten av jobben skal jeg gjøre selv (om jeg må innrømme at jeg må ha veiledning på noen få detaljer)

Og JEG har bestemt at den skal lakkeres svart/sølv, med svart interiør.;)

Hvis han sier noe annet må jeg desverre hente kosten og feie den hvite containeren på hjul ut av garagen en gang for alle. *Kvinner meg opp*

V8, fordi jeg forventer effektivitet. Og fortjener det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, jepp - rett skal være rett! :D

Høres ut som en bra plan DU har - og må bare si thumpsup for valget på sort!! hehehe.

Ikke glem å lakk støtfangerene sorte også når du er i gang - it makes ALL the difference!

Får tute hvis du ser meg/oss cruise grenlandsgatene da!

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm takk! :)

Jeg har ikke hastverk ettersom det er fire år til bilen er veteran, og siden *host* pus *host* har fylt opp garagen og resten av tomta med skrot...ehhmm...

Jeg registrerer at jeg egentlig ikke blir tatt særlig alvorlig og at mange av gutta snakker som om jeg ikke er tilstede, og sier nettopp sånt som hvilke farge skal DU ha til Olds, selv om jeg står der! Og jeg liker ikke betegnelse "konebil", ærlig spiker! Det høres ut som om han har kjøpt en forbanna Golf til meg...! Uhhgh...

Jeg skal sette meg ned med diverse papirer og lære mer om bilen, fant ei fin nettside foresten :http://www.chevy-camaro.com/SecondGenPages/chevy-camaro-Second-generation-pictures.asp?carname=77yellowZ28_01 For de som liker Camaro.

Jeg vokste opp i baksetet på en -74 Camaro LT Himmelblå med hvitt tak og et sort spar ess på panseret :D Så gamlingen hjemme satt med tårer i øya når jeg annonserte at jeg hadde skaffet min egen AM car, omsider! Han er foresten med i styret i Målselv AM car og kjører 70- Corvette Radioen hans er kaputt, har du en å selge så si ifra!;)

V8, fordi jeg forventer effektivitet. Og fortjener det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Så bra at det er flere av oss "konene" som har skjønt dette med biler, selv kjører jeg -69 Dodge Polara. En 9 seter stv, med V8. Svær bil, over 5.5 m lang og ca 2.2 bred. Digger det rått når pappagutter i bmw blir forbikjørt av meg, og de sitter med haka på tredje bukseknappen mens jeg seiler fra dem... ;)

polara.bmp

Jeg er jente, hva er din unnskyldning??

Eier: Diverse 60-70 tals Mopars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danilken

Så bra at det er flere av oss "konene" som har skjønt dette med biler, selv kjører jeg -69 Dodge Polara. En 9 seter stv, med V8. Svær bil, over 5.5 m lang og ca 2.2 bred. Digger det rått når pappagutter i bmw blir forbikjørt av meg, og de sitter med haka på tredje bukseknappen mens jeg seiler fra dem... ;)

var rå den = http://www.home.no/idunn/polara.html

personligt så kjører jeg i joggebukser så du vil ikke se haka mi nede på noen bukseknapper :D

PS velkommen til begge V8er babsene (hvis jeg får lov og kalle dere for det da) ;)

måtte bare legge til at Ugla te Olds, har den beste signaturen på lenge :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider