Gå til innhold

Bilder av konebilen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Danilken

Digger det rått når pappagutter i bmw blir forbikjørt av meg, og de sitter med haka på tredje bukseknappen mens jeg seiler fra dem... ;)

jeg kjører ikke pappabil.. men jeg sitter mad haka nede på knappen selv om.. men det er pga at jeg er svoren amcar fanatiker.. ikke det at jeg kan noe særlig om bilane (ennå) men bare elsker dem.. hehe..

men om det er noen amcar folk her i grenland som vil ha med en liten tulling på en tur rundt i gatene så bare si fra.. er litt for lenge siden jeg satte baken min i sete på en amcar nå :(

hadde jo seff ikke skada om personen som kjørte var ei fin og ledig dame da.. høhø

:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

jeg kjører ikke pappabil.. men jeg sitter mad haka nede på knappen selv om.. men det er pga at jeg er svoren amcar fanatiker.. ikke det at jeg kan noe særlig om bilane (ennå) men bare elsker dem.. hehe..

men om det er noen amcar folk her i grenland som vil ha med en liten tulling på en tur rundt i gatene så bare si fra.. er litt for lenge siden jeg satte baken min i sete på en amcar nå :(

hadde jo seff ikke skada om personen som kjørte var ei fin og ledig dame da.. høhø

:op

Er vel bare å stelle seg opp et sted i Skien/Porsgrunn og haike, nå i helgen. Må da være mulig å få "napp" på den måten. Stopper stadig for folk som haiker jeg.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Slappa man var masse selv ironi inni der da serru ;) ;) :D :D

Ser du mekker når jeg kjører forbi oppkjørsla hva skjer a???

Era

Hehe, skjønnte d.... ;)

Bare bytter plugger og kabler og pusser litt og rydder litt og ser litt og lurer litt og tenker litt... Så må jeg på jobb og da ble den stående litt...... :-)

Rudskogen i morra? Jeg skal se på.... :(

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by moldestuket

Trenger du AIR 63 eller Ugla.. noen deler til bilen deres så har bruttern MYE Camaro deler liggende ;)

Så vet dere det :D

http://www.moldestuket.com

Takk for det, ser ikke bort ifra at jeg trenger litt deler etterhvert!

I dag er det prøveskilter ja! :D

Weeeeee!!!

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider