neptyr Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kansje litt OT, men hvordan er US-Amps som merke egentlig? Har en kamerat som har begynt å hente dem til landet, ble rimelig imponert av en sånn liten klasse D sak fra dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kansje litt OT, men hvordan er US-Amps som merke egentlig? Har en kamerat som har begynt å hente dem til landet, ble rimelig imponert av en sånn liten klasse D sak fra dem. Rop ut hvis han tar inn flere av de store og skal selge.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 De har vært i landet før de, så det er vel å finne opp hjulet på nytt.. men de er fete.. mye power i de.. de hadde en 5 kanals forsterker som var grisebra.., også en lilla en som var en meter lang omtrent på to slemme kanaler.. det er den erfaringen jeg har med de.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim33 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Finnes det forresten noen sånne her til lands fortsatt?.. Er vel samleverdi på disse snart.. http://www.phoenixgold.com/webfaq/MS_Special.htm Har stort sett bare "old school" utstyr i bilen, har kjøpt endel godis opp gjennom årene, så jeg ser ingen grunn til å bytte ut kvaltet med noe annet ymse.. Har en strøken "Son of Frankampenstein" med sertifikat, orginal delefilter og trekasse med halm og greier.. Denne blir aldri tilsalgs! Bør vel kvalifisere greit.. Siter Joakim Skovlund Leder av Bilstereoforbundet og bilstereobladet Stereotyp ODR/McIntosh - Bmw E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har stort sett bare "old school" utstyr i bilen, har kjøpt endel godis opp gjennom årene, så jeg ser ingen grunn til å bytte ut kvaltet med noe annet ymse..Har en strøken "Son of Frankampenstein" med sertifikat, orginal delefilter og trekasse med halm og greier.. Denne blir aldri tilsalgs! Bør vel kvalifisere greit.. :pray bilder? Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim33 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har bare bilder av halvferdig installasjon, men skal få knipset noen nye... Lekker forsterker! Guttungedrøm som gikk i oppfyllelse det.. Skulle gjerne hatt en MS-2250 eller en MS-1000 i samlingen også! En annen ting.. Hvordan er denne Cyclonen egentlig? Har aldri fått mulighet til å høre den i aksjon.. Hadde vært gøy å prøve en sånn, ser interessant ut. Siter Joakim Skovlund Leder av Bilstereoforbundet og bilstereobladet Stereotyp ODR/McIntosh - Bmw E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 også en lilla en som var en meter lang omtrent på to slemme kanaler.. det er den erfaringen jeg har med de.. Merlin? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Han tenker på Us Amps VLX serien.. 400 modellen var godt over meteren lang og fantes i ett par varianter.. My kind of amp :-D http://ampguts.realmofexcursion.com/USAmps_VLX-400/inside1.jpg Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Jepp.. noe i den gata.. joakim: det er en som har lagt ut tråd på prosjektsidene som skal bygge med cyclone.. Han kan sikkert gi deg en leksjon i det.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Har ikke PG bygget noen forsterkere som er stabile ned i 0,5ohm.. Det ble skrevet: at jo mer de fikk å jobbe med, jo bedre likte de seg.. tror hifi klubben bygde en suzuki pick up med en (eller flere) sånne forsterkere i for leenge siden.. lever forresten den gule jetta'n som de bygde. dMinnes at den var über feeet.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har ikke PG bygget noen forsterkere som er stabile ned i 0,5ohm.. Det ble skrevet: at jo mer de fikk å jobbe med, jo bedre likte de seg.. tror hifi klubben bygde en suzuki pick up med en (eller flere) sånne forsterkere i for leenge siden.. lever forresten den gule jetta'n som de bygde. dMinnes at den var über feeet.. Den sorte Suzukien med grønn-gul-hvit-"splatt-maling" på... Den hadde 24 høyttalere på 1 stk. MS2240 hvis jeg ikke husker helt feil. På grunn av ALT for små hjul ble denne ikke kjørt rundt med skilter på. Tilhenger var en selvfølge og de små felgene såg helt fryktelig ut, men det var vel sånn det skulle være i en kort periode av "Hi-Fi Klubben-alderen". Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim33 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Anng 0,5ohm... Kjører min Fas-2400 med 1ohm's belastning brokoplet. At det fungerer stabilt, er pga kassens tuning og elementets impedansekurve, i tillegg til å ha nok strømreserve.. Bruker en omjustert Stroker 15D2 i en nøye utprøvet kasse/tuning, som fungerer helt perfekt. Har mindre belstning på forsterkeren med strokeren enn med et par 10 Pioneer (TS1000C) (beregnet i strømtrekk på inngangen).. Spiller faktisk raskt og tight med stroker, selv om alle ser ut til å mene det motsatte. Trikset er å dele den lavt og bratt 63hz -36db og "jukse" litt med tidskomp.. Har forøvrig DLS UP-36 frontsett, som mates med hver sin brokoblede Mc.intosh (MC???husker ikke hva) Godlyd! Helt utrolig hva dls'ene tåler! De deles ved 40hz -24db. MS-2125 som sitter i Frankampen, er oppgradert endel i poweret i forhold til standard 2125, har sammenliknet dem og det er endel kraftigere komponenter i FAS og komponenter med høyere spesifikasjoner. Siter Joakim Skovlund Leder av Bilstereoforbundet og bilstereobladet Stereotyp ODR/McIntosh - Bmw E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg