Ter3 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Stemmer det at det finnes Laurel med V6 motor? kunne noen ha gitt meg en link som viser hvor mye gamp det er i forskjellige specs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Er en 170 hest ca. er VG30E motorkoden heter. Mulighet for noe kvassere fra 300zx for eks. Er andre bremser foran blant annet vertfall, uavhengig hjuloppheng bak, slik som på 2.4'ren fra 87/88 og oppover. Tror diffen er en r200 med vlsd??? Kikk innom http://www.nccn.no/forum og klikk deg inn mot Laurel delen. Er et par tre og noe stykker som har 3 literen som er innom der. Løp og kjøp vist du finner en! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Nam nam motor det, samme som står i min Maxima! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Er en tilsalgs på autodb!! Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 En bekjent av meg selger en billig. Står i Bergen, skilter og alt. Tut og kjør!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Jeg kjøpte meg nettopp en "Laurel" med v6, nærmere bestemt Nissan Infinity M30 :D. Dog bare hatt den i ett få timer men den går iallefall bedre enn alle andre Laureler jeg har kjørt tidligere :) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg kjøpte meg nettopp en "Laurel" med v6, nærmere bestemt Nissan Infinity M30 :D. Dog bare hatt den i ett få timer men den går iallefall bedre enn alle andre Laureler jeg har kjørt tidligere :) min har snurrrrrrrer :D Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Vet ikke hva diffene heter men var å få med LSD(diffbrems) differensial. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg