Gå til innhold

Nytt entusiast ratt fra Logitech annonsert

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Gjør du det jævla kjapt, så blir den som sagt i samme gir, men ellers i normalt gire hastighet så vil den hoppe ut av gir å enten i nøytral eller "-" modus(man mister uansett drift på hjula iallefall)

Det som hadde vært überfett hadde vært om man kunne kvæle motoren! Da hadde det blitt spenning i løpa! :D

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjer om du girer å ikke trøkker in clutchen da?

må ha detta jeg også.. virka tøft

det jeg også tenkte på..

hmm, så den hopper ut av gir? viss du ikke clutcher?:) det er litt tuft.. skal prøves på toca race driver 3. kan kvele bilen der:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også kjøpt g25 nå:D hadde litt problemer med lfs og sette opp rattet, hvordan på fiksa separate akser? på brems og gass, når jeg stiller inn gass. funker ikke brems, om omvendt. men når jeg har de på kombinert funker det.. kan noen hjelpe meg?:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du det jævla kjapt, så blir den som sagt i samme gir, men ellers i normalt gire hastighet så vil den hoppe ut av gir å enten i nøytral eller "-" modus(man mister uansett drift på hjula iallefall)

Det som hadde vært überfett hadde vært om man kunne kvæle motoren! Da hadde det blitt spenning i løpa! :D

Det kan man. Men merka spessielt på et par spill om det er sekvensiel giring så slipper man å clutche. Men clutche kun når bilen skal startes

Mvh

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også kjøpt g25 nå:D hadde litt problemer med lfs og sette opp rattet, hvordan på fiksa separate akser? på brems og gass, når jeg stiller inn gass. funker ikke brems, om omvendt. men når jeg har de på kombinert funker det.. kan noen hjelpe meg?:)

Det må du sette i driverne. gå inn på kontrollpanelet og på gamecontrollers, inni der kan du stille på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sykt lyst på dette rattet, men lurte på en ting...

Hvordan funker det med clutching på ps2? feks på gt4?

Heller dårlig, GT4 har ikke støtte for clutch. Enthusia, derimot, har clutch men jeg tror du bare kan legge den på en knapp og ikke en akse (pedal). Siden det aldri har vært noen PS2-ratt med clutchpedal så er det naturlig nok ingen spill som støtter det heller :) H-giring virker heller ikke.

G25 er et PC-ratt, så dersom du bare spiller på ps2 så får du ikke utnyttet det fullt (om det virker i det hele tatt?). Spar i såfall penga og kjøp DFP i stedet.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisan, gjett hva som kom i posten i dag?

Jepp, det var nok rattet:D

Har prøvd det i LFS og jeg er utrolig fornøyd, jeg hvil anbefale alle som har penger nok og interessen for det å bestille det såfort som mulig!

Jeg kan ikke klage på en eneste ting!

Så fornøyd er jeg:D

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider