Gå til innhold

20 åring tatt i 203.3 KM

Ranger emnet


Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høy hastighet ja. Synes tidspunktet man gjør dette burde spille inn på straffeutmålingen. Denne veien er veldig fin å kjøre fort på. Kanksje det nærmeste man kommer Autobahn på sør-øst landet.

 

At sivilbiler har "SÅ!" mye pulver tror jeg ikke på... Har både sitti i sivilbil og sett, kjørt bak da de setter igang forfølgelse og blitt forfulgt selv, men nei..

 

Noen distrikter har jo selvsagt enkelte "superbiler", men langt ifra standarden rundt om..

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går et rykte om at en sivil omega politiet har i tromsø.

Den skulle vist ha mange hundre hester under panseret.

 

Må flire når jeg hører det, pga det stemmer ikke i det hele tatt.

Den har 170hk, som er orginalt

Vi har jo en egen tråd for skrøner. :P

 

Nok av skrøner rundt snuten. Har jo klassikeren om Ladaen med 1000hk ++ som visstnok var sort og gikk som sivilbil på østlandet. :rolleyes:

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme kveld mistet også to andre sjåfører førerkortet på E6 gjennom Vestby. En mann i 20-årene fra Nesodden ble målt til 143 km/t, og en jevnaldrene mann fra Vestby ble tatt i 142 km/t. Alle ble tatt i løpet av en halvtime

kan begyne å lure på om det var noe form for ulovlig streetracing på gang eller no :P

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan begyne å lure på om det var noe form for ulovlig streetracing på gang eller no :P

 

Ja. For det er jo nesten ingen som kjører så fort på E6 på natta... doh...

 

Det er vel mange UP-biler med litt ekstra sprut under panseret, men det er ikke rene sportsbiler (stort sett). De er jo også laget for å kunne komme frem "overalt", så bilene er ganske høye. Utover våren kjører også ofte bilene med piggdekk (med stålpigger), noe som alle vet at sitter langt dårligere enn sommerdekk på tørr asfalt. :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klump i halsen da blålysa kom sikkert! hehe... lurer på hvilken bil han kjørte!?

han mista ihvertfall lappen med stil! kom til og med på vgnett! konge!

 

og 203 kmt er ikke så fort..men er nokså fort så langt! men 6km går også fort unna i den hastigheta da!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si det slik at jeg kjenner en kar veeeldig godt, og han har holdt omtrent tilsvarende hastighet på den veien, mellom 180-220 fra Nordbytunellen og til bommen i Moss. Det høres mye ut men i virkeligheten er det egentlig ganske lite actionfyllt så sant bilen er av grei standard og det er veldig lite trafikk. En ting er å leke med sitt eget liv, en annen ting er å leke med andres.

 

Møtte sivil onkel på vei inn, heldigvis gikk det litt saktere da så slapp med en bot. Men har man først kjørt fra seg sånn en gang så trenger man ikke å gjøre det igjen, been there done that. Bedre å finne en svingete vei og tyne bilen der, fort rett fram klarer alle.

 

 

Veien er vell norges beste, kanskje med unntak av Drammen - avkjøringa til Horten strekningen.

 

Var det ikke en i fjor eller noen år siden som ble målt til 236 i en 80 sone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke direkte farlig å ligge i 200km/t+ på mosseveien, men det er heller ikke direkte bra og ligge såpass fort heller..Ett litte rykk i rattet og bilen går til helvette utpå jordet. Det er faktisk det første stedet jeg selv passerte 200km/t, og jeg ser nok av biler som kommer i en helvettes fart forbi meg når jeg kjører på vei til jobben om morgenen, jeg derimot..er for trøtt til å gjøre sånn om morgenen!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke direkte farlig å ligge i 200km/t+ på mosseveien, men det er heller ikke direkte bra og ligge såpass fort heller..Ett litte rykk i rattet og bilen går til helvette utpå jordet. Det er faktisk det første stedet jeg selv passerte 200km/t, og jeg ser nok av biler som kommer i en helvettes fart forbi meg når jeg kjører på vei til jobben om morgenen, jeg derimot..er for trøtt til å gjøre sånn om morgenen!

 

Men er det ofte du får trang til å rykke i ratet når du ligger i 200+?blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Altså, 203 på den strekka der er ikke på LANGT nær så farlig som han gærne politifyren sier, og en ting er sikkert, du blir GODT vant til å ligge i 200 på en så god vei, det oppleves faktisk ikke fort i det hele tatt.

 

Har en lillesøster som bor (og kjører bil) i frankriket, og hun sitter til hverdags på med gamle damer som ligger i 120 i 50 sona osv..

De folka der nede får sjokk når de kommer til norge, fordi nordmenn er noen hjernevaska fjotter som ikke tør annet enn å ligge i 50 i 50 sona.

En av de franske damene sa hun hadde vært i norge, og hun begynte automatisk å "grisekjøre" etter hva norsk målestokk angir... var ikke vant til idioter som kjørte så tregt...

 

 

Nordmenn må seriøst være verdens treigeste sjåfører, og som nevnt før, elendige bak rattet fordi de vrenger ut uten å se i speilet ++++...

Ille

 

Og det verste av alt er de politi-pampenes arrogante holdning, det å rakke ned på folk sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke frankrike er det beste eksempelet angående kjøring.

de kjører som idioter, og synes heller fvi burde kjøre som tyskerne=)

fort, men kontrolert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Nei, mente ikke vi er idioter, men at mange her kjører som forvirrede 90-åringer...

Og i tillegg mange tosker som prater i tlf mens de kjører, og det gjør det ikke bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']La oss si det slik at jeg kjenner en kar veeeldig godt' date=' og han har holdt omtrent tilsvarende hastighet på den veien, mellom 180-220 fra Nordbytunellen og til bommen i Moss. Det høres mye ut men i virkeligheten er det egentlig ganske lite actionfyllt så sant bilen er av grei standard og det er veldig lite trafikk. En ting er å leke med sitt eget liv, en annen ting er å leke med andres.

 

Veien er vell norges beste, kanskje med unntak av Drammen - avkjøringa til Horten strekningen.

[/quote']

 

Hmm pussig tror jeg kjenner samme karen. Han mente også at strekket ikke var noe problem å kjøre fort på men at det ikke var spess givende. *host*

 

Pussig nok var han også nedover mot tønsberg i dag og lekte seg litt på det nevnte strekket der, men samme ulla som mot moss.

 

Er dog helt utrolig hvor fort det uh sies at man kan kjøre på disse veiene uten å egentlig merke noe som helst.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår