Gå til innhold

20 åring tatt i 203.3 KM

Ranger emnet


Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei faktisk ikke 250 i en 240 på den veien går fin fint det.

med gode dekk, senking og hjulstilling skal ikke det være noe problem nei.

ikke at jeg kjenner veien, men :p

 

dog. skal man ha en utveksling som tillater den topphastigheten.

 

ellers, står det jo snitthastighet i artikkelen, så de har vel tatt han på gamle måten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere ikke tenker på er at på andre veier beregnet for høyere fart er barriærene beregnet på å ta imot biler i høy fart om det skulle skje noe. Det er de ikke der. Ikke i like stor grad som på tyske veier nei. Hvis man er alene på veien (mutters alene) kan man i det minste risikere sitt eget liv, men med en gang han begynner å kjøre forbi andre biler i den farten er det rett og slett respektløst.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme kveld mistet også to andre sjåfører førerkortet på E6 gjennom Vestby. En mann i 20-årene fra Nesodden ble målt til 143 km/t, og en jevnaldrene mann fra Vestby ble tatt i 142 km/t. Alle ble tatt i løpet av en halvtime

 

Sukk. blir litt redd jeg nå. kjørte den strekka som et hævlete for et år siden nå. Med Vectra A med henger i 160km/t. hehe.. (var noe vi skulle rekke, men husker ikke hva) Stod foresten en grom motor på den hengeren.

 

Å passere 200 er ikke noe kick, men å holde 120km/t gjennom moss sentrum klokka halv fire på en hverdag, det er noe helt annet.

Sitat fra en arbeidskollega av fatter'n. (tidligre ambulanse sjåfør, kjører bæbuu bil fortsatt, men nå kun som ekstra vakt for brannvesenet)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!!den var på den strekningen jeg fikk omegan opp i 237km på speedometret!!!hehe ,da hadde jeg vel høyere gjennomsnittsfart en han??hehe

 

Ps klokka 4 på natta ingen biler ute.lekte ikke med noen liv.spar meg for de komentarene.

 

hadde jeg fått blå lysene når jeg hadde holdt den hastigheten hadde jeg kjørt!

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps klokka 4 på natta ingen biler ute.lekte ikke med noen liv.spar meg for de komentarene.

 

Bare vent. Snart kommer bilforumets engler og gir deg skjennepreken... Du kan ikke unnslippe!

 

200 på E6 går fint mange steder, det.. Ikke det at jeg har kjørt så fort, selvfølgelig. Høhø.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent. Snart kommer bilforumets engler og gir deg skjennepreken... Du kan ikke unnslippe!

 

200 på E6 går fint mange steder, det.. Ikke det at jeg har kjørt så fort, selvfølgelig. Høhø.

 

 

Hehe ja ligger og venter på et par komentarer men tror faktisk de uteblir.ja faktisk de som har mist kunskap om fart er de som snakker høyest om det.personligt veit jeg at Omegan er trives godt i fart over 160km++ stabil og fin.hører bare motoren ulerblah

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår