Gå til innhold

20 åring tatt i 203.3 KM

Ranger emnet


Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

Detta er idioti.. rett og slett.. jeg skal ikke si at jeg er noe englebarn.. for je har hatt slike hastigheter sjøl.. på veier som er vesentlig dårligere egna.. men det er like fordømt idioti.. egentlig burde vel ikke jeg hatt lappen heller..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja over 6 km er helt idiotisk... det er nesten greit å prøve alene(uten andre biler) på en lang strekke med fin vei, å OPPNÅ 200 km/h men ikke kjøre i den farta over 6km... faens dust, var det en herfra?

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, 203 på den strekka der er ikke på LANGT nær så farlig som han gærne politifyren sier, og en ting er sikkert, du blir GODT vant til å ligge i 200 på en så god vei, det oppleves faktisk ikke fort i det hele tatt.

 

Har en lillesøster som bor (og kjører bil) i frankriket, og hun sitter til hverdags på med gamle damer som ligger i 120 i 50 sona osv..

De folka der nede får sjokk når de kommer til norge, fordi nordmenn er noen hjernevaska fjotter som ikke tør annet enn å ligge i 50 i 50 sona.

En av de franske damene sa hun hadde vært i norge, og hun begynte automatisk å "grisekjøre" etter hva norsk målestokk angir... var ikke vant til idioter som kjørte så tregt...

 

 

Nordmenn må seriøst være verdens treigeste sjåfører, og som nevnt før, elendige bak rattet fordi de vrenger ut uten å se i speilet ++++...

Ille

 

Og det verste av alt er de politi-pampenes arrogante holdning, det å rakke ned på folk sånn.

 

At fransker er så spreke på gassen her i norge er iallefall bullshit, jeg kjører mye på vestlandet og nå vår og sommerstid er snittfarten min nesten halvert på mange strekninger... Overflod av dansker, franske, tyske, nederlandske og andre fittefolk, men altfor liten motor, midt i vein i 30-50 km/t i 80 sonen som ALLDRI kikker i speilene og slepper forbi før du begynner og ligge på tuta....

 

Over til saken i denne tråden, fyrern holdt over 200 km/t i snitt over 6 km i 80 sonene, ble tatt og mista lappen. SKULLE BARE MANGLE.... Si hva du vil om fartsgrenser og lover, men det er nå en gang sånn og da bør det ikke være vanskelig og akseptere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

hehe...

 

Til de som rakker ned på han som grisekjørte:

Dere kan jo begynne å samle inn penger til en felles konto som kan brukes til en skikkelig døgnåpen bane.

Så får dere redusert problemet, siden dere synes det er så ille ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Lur fyr, men skjønner at det kan være fristende..

Ble selv stoppa på akkurat samme strekningen for en stund siden. 121,18 i 100-sona og 4900 i bot. Sent på kvelden og lite trafikk, vil ikke si at jeg utgjorde noen fare for hverken meg selv eller andre, og veien er god nok til å kjøre i høyere hastigheter enn 100. Det er vel ikke uten grunn at det diskuteres å sette opp fartsgrensa til 110 på de nye firefeltsveiene? Skylde meg selv? Jepp, men 120 i sx'en er fullstendig udramatisk.

 

Forøvrig kjører UP i Østfold Saab 9-3 og Volvo S60, blant annet. Og jeg er rimelig sikker på at det sitter 210hk-motor i både saaben og volvoen. (De blir vel levert med det mener jeg). Jeg spurte han som kjørte saaben om det var 150hk de hadde i den, men da smilte han lurt og sa at det var nok litt mer.

 

Det at han kjørte forbi på både ut- og innsida som dere sier kan vel kanskje ha sammenheng med at folk i Norge er utrolig dårlige på å legge seg i innerste fil når de ikke kjører forbi. Jeg kjører forbi biler på innsida omtrent hver gang jeg kjører på 4-feltsvei, fordi folk nekter å legge seg inn selv om det hverken er biler foran eller litt bak i innerste fil.

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']

Det at han kjørte forbi på både ut- og innsida som dere sier kan vel kanskje ha sammenheng med at folk i Norge er utrolig dårlige på å legge seg i innerste fil når de ikke kjører forbi. Jeg kjører forbi biler på innsida omtrent hver gang jeg kjører på 4-feltsvei' date=' fordi folk nekter å legge seg inn selv om det hverken er biler foran eller litt bak i innerste fil.[/quote']

 

Halleluja! Jeg blir så irritert over de som absolutt må bruke venstre fil til å cruise i, ikke klarer de å kikke i speilet heller.

 

 

Leit for han fyren som kjørte i 200km/t. Hvis det var gode forhold og ikke en bil på veien, syns jeg ikke det var så fryktelig gale. Ville bare gått utover han selv likevel. For å si det slik, hadde politiet tatt ferie en dag, hadd nok jeg også kjørt i en slik hastighet på en passende vei uten trafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fort

 

men jeg syntes ikke syn på fyren, han var 100% klar over at han kjørte ALT for fort.

 

er som jeg sier til kompiser og venner som mister skiltene på mopedene sine pga trimming og som forbanner politiet for det

 

"dere viste at det var ulovelig og dere viste dere kom til og miste skiltene og dere vsite at dere kom til og få 4200,- i bot hvis dere blei tatt, MEN dere gjorde det aliakvell"

 

men på den andre siden, hvis man først skulle kjøre så fort en plass så var det rett plass og gjøre det på. hadde vært noe anna om han hadde 200 på en sliten gammal kjerre vei. DET hadde vært farlig det..

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fort

 

men jeg syntes ikke syn på fyren, han var 100% klar over at han kjørte ALT for fort.

 

er som jeg sier til kompiser og venner som mister skiltene på mopedene sine pga trimming og som forbanner politiet for det

 

"dere viste at det var ulovelig og dere viste dere kom til og miste skiltene og dere vsite at dere kom til og få 4200,- i bot hvis dere blei tatt, MEN dere gjorde det aliakvell"

 

men på den andre siden, hvis man først skulle kjøre så fort en plass så var det rett plass og gjøre det på. hadde vært noe anna om han hadde 200 på en sliten gammal kjerre vei. DET hadde vært farlig det..

Det juridiske og kunnskapen rundt det juridiske er klart i begge tilfeller :P

 

Men i tilfellet med mopedtrimming er det jo tross alt snakk om å gjøre kjøretøyet trafikksikkert. :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har da hold 200 i godt over 6 km selv, men det er vel juks når det er i tunell ;) Og til alle som kommer til å få anfall nå, ja, jeg vet det er farlig, men det var midt på natta, bare meg i bilen og i tunellen... Hva er vitsen med å leve hvis man ikke tar litt sjangser? Og forresten så er 200 rimelig udramatisk i en senator 3.0 i 5te gir.. 4000-4500 rpm...:well

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår