fastone Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hei Har skinninteriør i min bil og har vært så uheldig å få et par riper i førersetet. Har prøvd å kontakte noen firmaer som jobber med skinn, men har ikke klart å få noe fornuftig svar fra dem. Ripene er bare i overflaten, dvs ikke rift. Hvordan fikser jeg dette? Har hørt at det finnes en type 'krem' som kan benyttes for å fylle igjen ripene. Noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Skal høre med svigerfar om det jeg... Han produserer skinn til slike som Prada, Gucci, Luis Vouitton osv... Har du et bilde du kan sende meg? georg@gundersenautoparts.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hei Takk. Har sendt deg bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Han får sett på de på mandagen... Så gir jeg deg en tilbakemelding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Kan dette være til noe hjelp, kopierte en tråd jeg har på Corrado delen av forumet :) Hei, skal "lakkere" en kalesje så forhørte jeg meg litt på offroad.no rundt dette, da dukket disse linkene opp: Fremgangsmåte: http://www.73-87.com/7387garage/interior/vinyl_dye.htm Eksempel bilde: Description: Above is of a car seat from a Mercades E230 that has become very faded dull and cracked. The surface has worn in most places and is very bad on the left hand side where the natural leather is exposed. This is mainly due to people rubbing against it as they get in and out of the car. The colour used was 'Scarlet' and we used the Small Dye Kit for the job. http://www.furnitureclinic.co.uk/LeatherDye.htm#pagePosition2 Tenkte kanskje dette kunne vært aktuelt mtp slitt skinnintr. osv :) Har ikke så mye greie om dette enda, men virket jo svært bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hei Har skinninteriør i min bil og har vært så uheldig å få et par riper i førersetet. Har prøvd å kontakte noen firmaer som jobber med skinn, men har ikke klart å få noe fornuftig svar fra dem. Ripene er bare i overflaten, dvs ikke rift. Hvordan fikser jeg dette? Har hørt at det finnes en type 'krem' som kan benyttes for å fylle igjen ripene. Noen som vet noe om dette? hei. prøv http://www.ernstp.se, de er et firma som er spesialister på utstyr til møbelrenovering bl.a, de vet jeg har mye til skinnrep. har selv reddet store flenger i gamle stoler med disse produktene. (driver møbelrenoveringsfirma) Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Han får sett på de på mandagen... Så gir jeg deg en tilbakemelding Har 'svigers' fått sett på bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hei der. Sorry at jeg var så treig... Har sett på bildene ja. Så lenge det er sår som er så dype var det ikke noen hokus pokus triks som hjalp. De måtte farges opp igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg