Gå til innhold

Trøng litt hjølp me biln.......

Ranger emnet

Hedegart

Anbefalte innlegg

Har ein 230 fk i 240 min.. her e problemet: når æ får 3000 omdreininga ca så kutte dein.. daue lixom... likæns i aill gira.. men ikke når æ gjir på fer å rus motorn.. Før kutta dein på 4500 omdreininga... så vess dein ska fortsætt her utviklinga så bi det vel stopp snart:).. Nån som har verri borti derre før??? Kauk ut fort:))))))

2 FAST 2 FØRRR

1998 Saab 9-5 Turbo

1988 volvo 245 Glt

x1969 volvo 142

x1993 volvo 940 tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 230 fk i 240 min.. her er problemet: når jeg får 3000 omdreininga ca så kutter den.. dør liksom... samme i alle girene. men ikke når jeg gir på for å ruse motoren.. Før kuttet den på 4500 omdreininger... så om den skal fortsette denne utviklinga så bli det vel stopp snart.. noen som har vært borti dette før??? Rop ut)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 230 fk i 240 min.. her er problemet: når jeg får 3000 omdreininga ca så kutter den.. dør liksom... samme i alle girene. men ikke når jeg gir på for å ruse motoren.. Før kuttet den på 4500 omdreininger... så om den skal fortsette denne utviklinga så bli det vel stopp snart.. noen som har vært borti dette før??? Rop ut)))))

Takk:)

2 FAST 2 FØRRR

1998 Saab 9-5 Turbo

1988 volvo 245 Glt

x1969 volvo 142

x1993 volvo 940 tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gjort noe mer med motoren enn orginalt? Chip etc?

Kan jo være flere ting som evt er feil...

har du prøvd å lest ut feilkoder via diagnose-stikket da? (hvis det er koblet opp)

Den er Chipaja..Muli det er chippen som har tatt kveld da.

Har litt problemer med diagnose testern.. Har ikke kodene heller.

2 FAST 2 FØRRR

1998 Saab 9-5 Turbo

1988 volvo 245 Glt

x1969 volvo 142

x1993 volvo 940 tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider