Gå til innhold

Sota Frontlykter

Ranger emnet

Tony

Anbefalte innlegg

Driver å titter litt rundt på internett etter nye lykter til golfen da de gamle er knust!

Hadde tenkt til å sette inn Angel eyes, og må ha blinklys i de.. men finner ingen mørke/sota..blah

Noen som vet hvor man kan få tak i?

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt surfing så fant jeg disse:

http://www.powerzone.no/produkter.php?bilmerke_id=35&biltype_id=298&bildel_id=10&produkt_id=2712#

Om det er lov eller ikke veit jeg ikke, men ettersom dem er sånn fra fabrik så skulle det vel ikke være noe problem så vidt jeg skjønner!

mvh

Cooolman

VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter

Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hodet mitt gikk en meter bak automatisk, og det skar seg i øya hihi

Det verste er at dem faktisk er storfornøyd med den og ikke vil bytte den ut.. :)

Sota lykter er vel lov om man er så heldig at man finner noen som er E-merka (muligens med noe godkjenning ala TUV)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at dem faktisk er storfornøyd med den og ikke vil bytte den ut.. :)

Sota lykter er vel lov om man er så heldig at man finner noen som er E-merka (muligens med noe godkjenning ala TUV)..

Haha, det er helt tragisk da. Det er et sånt skrekk-eksempel jeg pleier vise til kompiser når de vil ha en demo på hva en dårlig webside er:D Men nå driver jo jeg med design, så er kanskje litt mer kritisk enn "average Joe"?

Og som zuhr sier så har jeg oxo forstått det som om lykter må være e-merket i Norge. Men virker også som de fleste forhandlere kun selger slike.

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definér "akkurat", for da jeg så den for ett år sida var den like j..... :D Egentlig nesten verre. Ser de har "ombygd", men det er IKKE bedre. Og den var DEFO ikke "normal" før...

Ej synst den såg bedre u før da.. men der e lite oversiklig og fæl sie.. Men ej trur dei skal vere ganske seriøse forhandlera!

Johnny

Audi A4 2.0 Sedan 2009mod

Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt)

VW Golf 3 1995mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider