Gå til innhold

Rå R/C bensin Bil Vurderes Solgt

Ranger emnet

boXer

Anbefalte innlegg

Jeg har en Kyosho Inferno DX2 1:8 bensin bil som jeg skal selge for å få penger til det hemmelige prosjektet mitt :D

Bilen er helt rå å kjøre, og kan brukes nesten hvor som helst.

I original stand er DX2'en en nedgradert Inferno MP5(som var verdens beste buggy på sin tid). Men bilen min er blitt oppgradert for ca.2-3000kr, forrige eier sa han hadde lagt ut ca.8000kr på den totalt.

Det sitter en stor og kraftig GS21R motor i bilen på 3.5ccm og ca.1,5HK. Jeg ble fortalt at motoren varver ca.25-30.000rpm max. Motoren tåler fra 10%-20% nitrobensin. Liker best 16%.

Den har 1trinns girkasse, og er god for 80-100km/t.

Bremser har den også, 2 skivebremser, med originale plast-skiver, bilen stopper altså på en 5-øring :cool:

Bilen fikk nytt svinghjul , nytt drev, og ny snor-starter i fjor sommer, og har bare gått 1time etter det.

Nesten alt på bilen kan justeres, fjærer, dempere, bremser, tomgang, bensin/luft-blanding, camber, høyde, osv.

Dekkene er aldri vært byttet men har fortsatt masse liv igjen i seg.

Jeg hadde tenkt meg 2-3000kroner for bilen med ALT du trenger for å kjøre(som faen).

Jeg har flere som kanskje vil kjøpe bilen, men hvis du har veldig lyst på en jævli morsom bil og hobby så si ifra, og kom gjerne med bud.

Det er også mulig å få se på og teste bilen. Jeg kommer sikkert til å ta den med på biltreff hvis noen vil titte.

inferno1.JPG

Mail meg på: ole-ma@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by Xalibur

Hei Boxer!

er litt småinterresert i bilen din!

Har bilen 4wd?

må den glødes for å starte?

hvor gammel er bilen?

er bilen Hel uten noen mangler??

Mvh

H.M

Den har 4WD ja.

Den har snorstart og glødestarter. Kan også brukes på Start-bokser.

Jeg mener bilen var ny i 1999.

Bilen er hel uten mangler, og i 95% toppstand kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Den har 4WD ja.

Den har snorstart og glødestarter. Kan også brukes på Start-bokser.

Jeg mener bilen var ny i 1999.

Bilen er hel uten mangler, og i 95% toppstand kan man si.

høres bra ut!

følger det med bensin??(hvor får man i såfall tak i)

H.M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xalibur

høres bra ut!

følger det med bensin??(hvor får man i såfall tak i)

H.M

Hvis jeg får en fin sum for bilen følger det kanskje med noen liter med 16% fuel.

Hvis ikke kjøper man det fra hobbybutikker.

Siden du sikkert bor et stykke unna, må du kanskje bestille i postordre ellerno.

kanskje http://www.smallsize.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

EDIT:

Bilen er her enda, har ikke hatt muligheten til å sende bilen og sånnt til kjøperen.

Så da beholder jeg den nok en stund til, men kom gjerne med bud.

Siden jeg har bilen enda, hadde det ikke skada med litt bensin :)

Noen som har noen liter på hånd, eller må jeg gå å kjøpe noe dyr bensin nede i veien her?

PS! 1500,- holder ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider