964C2 Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Tenkte jeg skulle nevne dette treffet...denne helgen(20-22 juni) i Lunde i telemark. http://www.wingsandwheels.as fly, biler og motorsykler.. drar nok opp i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Skal opp vi også! Skal du stille ut? :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by ChevyKen Skal opp vi også! Skal du stille ut? :) Ken etter å ha snakket med stakkarene som arrangerte treffet...og som slet med å få motorsyklene ned til utstillingen.. så kjørte jeg ned der. Vant klassen da:) Men oddsene var jo veldig bra da.. bare to motorsykler som stillte opp... Tror nok forsåvidt grunnen var at de fleste "bikerene" hadde kommet på fredagen/ tidlig lørdag, og hadde prioritert øl og sol foran utstillingen.. fikk vært med på cruisingen også.. i en gammel urestaurert pontiac..:D Synd jeg glemte kameraet.. en bra samling med fete biler/ fly/ motorsykler.. og lokale tenåringsjenter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by 964C2 Synd jeg glemte kameraet.. en bra samling med fete biler/ fly/ motorsykler.. og lokale tenåringsjenter.. Jeg legger ut bilder nå til fredag (har ikke CDen med bilder akkurat her), er vel 140-150 bilder fra lørdagen, legger ut URL her når jeg er ferdig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juni 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 http://kinx.lnix.net/gallery/ww/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 GR8! Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg