Gå til innhold

MTVs "gjenkjenn bilene"

Ranger emnet

SeaLion

Anbefalte innlegg

jeg fikk rett på alt unntatt den lille renaulten.. som jeg av en eller annen grunn ikke klarer få rett modellnavn på.. også bil nr 9 som jeg ikke får opp noe bilde på.. heh

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva faen .. er ikke 21 en Delta HF Integrale Evo ? skjønner ikke .. det er eneste Lancia med sånn front med blinklyse nettop der den er..

21 vet jeg merke

3,12 og 15 vet jeg ikke

men er noe så skummelt kjent med alle

EDIT: huska 25... :P

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der fikk man 21 rett.. men sliter med modellnavnet på nr 25.. og nr 9 ser jeg framleis ikke bildet til.. av en eller annen rar grunn

hurra for meg.. da har man alt unntatt nr9 rett.. og jeg får FAEN ikke sett bildet der..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå på 40/50 idet jeg ble grenseløst frustert over måten man skulle tippe på, og ikke orket mer. (Jeg styrte også endel med Delta/Integrale/Delta Integrale/Delta HF Integrale før jeg kom i mål...)

Lancia Delta HF Integrale EVO 1 eller EVO 2 er vel forresten den korrekte betegnelsen om man skal ta med "EVO". En "bare EVO" fantes vel aldri, ihvertfall i den grad det kom en EVO 2 senere, som også ble Den Siste Integrale. Sånn offisielt sett, den ble laget i et ganske stort antall spesialmodeller. Mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at jeg hadde glemt nr 12.. men takk til slick for hjelp på den modellen.. hadde jeg bare klart å skrive riktig navn og ikke bare det jeg mente den het hadde jo alt vært så meget bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider