warwick Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Passerte meg et stykke utafor sentrum retning Gausel. Holder den til i byen her? Fantastisk lyd!! Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Passerte meg et stykke utafor sentrum retning Gausel. Holder den til i byen her? Fantastisk lyd!! En kar i Stavanger har nettopp fått levert en Carrera GT fra Sandven i Bergen, ja. Han så bilen parkert på flyplassen i London, syns den var kul og sendte en MMS til Sandven med beskjeden "Skaff meg en sånn". Noen har for mye penger... :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Noen har for mye penger... :rolleyes: Og andre er misunnelige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 skjønner han godt jeg: Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 No shit... Er min drømmebil nr. 1, ingen over ingen ved siden... Var den i sølv, den du så? Koster 2,800.000 kr. i utlandet og 5.000.000+ i Norge, ran... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Det er vel ingen som stikker en pistol opp i trynet ditt og tvinger deg til å kjøpe? Prioriteringer!! Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Er Tore Lie sin. Har litt kjennskap til karen. Han bor i Stavanger, er eiendomsutvikler og eier selskapet Otium. Lurte egenligt på når han ville ta den ut for en kjøretur. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Den står vist i en garasje på gausel, med glassfasade mot veien. Å ellers så skal porsche klubben ha kjøring på revebanen på søndag, å den skulle vist være der om noen vil ta en titt. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg